خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
عالی بود ولی متاسفانه بعد حدود یکسال داره دوباره به مشگل می خوره و فکر کنم ضعف این سری از نوکیا با این مدل باشه
چند ماهی میشه این اسپیکرو خریداری کردم بنظرم کیفیتش خوبه و تا الان هم هیچ مشکلی نداشته
من بخاطر اینکه لنز فریم قبلی خش داشت این رو سفارش دادم که این کاملا اندازه و لنزش تمیز بود.تشکر
عدم پوشش کامل صفحه نمایش و متضاد با شرح کالا
کالا با آنچه که تبلیغ شده بود متفاوت بود و کل صفحه را نمی پو شاند
چسب تعمیرات موبایل
این چسب برای چسباندن درب پشت گوشی عالی کار میکنه. فقط یکم دیر خشک میشه ولی وقتی خشک میشه دیگه عالی میشه. بعد از چسب کاری گوشی رو زیر یک کتاب بزارید و حداقل یک ساعت بهش زمان بدید و دیگه خیالتون راحت باشه.