خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
سلام قطعه خوب کار میکنه. اما متأسفانه تعمیر کار قبلی شیلد انتن و گم کرده و گوشی خوابیده. اگر چنین قطعه داشتین لطفا اعلام کنید.
ممنون
با سلام
من اول از همه جا داره از فروشگاه سی و سه پل واسه ارسال سریعشون و همچنین پشتیبانی خیلی خوبشون تشکر کنم . قاب رو ابتدا واسه من اشتباه ارسال کرده بودن که بعد از تماس با پشتیبانیشون با کمال میل پذیرفتن و من قاب رو واسشون ارسال کردم و فرشگاه هم دوباره یه قاب دیگه واسم ارسال کرد .
از کیفیت و جنس قاب هم کاملا رضایت داشتم .
این باتری خوب کار کرد و واقعا راضی کننده بود. البته این گوشی کلا شارژدهی خوبی نداره حتی وقتی نو بود هم به سختی یک روز رو دوام میاوورد. ولی این باتری راحت یک روز رو میبره.
درب پشت
درب پشت بد نبود، از ظاهرش معلوم میشه که کیفیت پایینی داره و غیر اصلی هست