نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star_border
کامیار ن 1399/09/02
star خریدار تایید شده

درحدفابریکه

خوبه راضی هستم

امتیاز 
star star star star star_border
علی س 1399/09/02
star خریدار تایید شده

تشکر

امتیاز 
star star star star star_border
قاسم ح 1399/09/02
star خریدار تایید شده

عالی بود

امتیاز 
star star star star star_border
قاسم ح 1399/09/02
star خریدار تایید شده

عالی بو

امتیاز 
star star star star_border star_border
اصغر ن 1399/09/02

عالی بود

من حاظر بودم تو تهران چند برابر پول بدم و هین قطعه رو بخرم ولی پیدا نمیکردم، وقتی قطعه به دستم رسید دیدم قطعه اصلی هست و روی گوشی گذاشتم از لحاظ کیفیت هیچ فرقی با فابریکش نداشت واقعا مرسی

امتیاز 
star star star star star
محسن ا 1399/09/02
star خریدار تایید شده

خوب

برد بدون ای سی گرفتم کیفیت خوبی داشت از نظر شارژ کردن و سوکت،
روی انتن 4جی تاثیری نداشت ولی انتن 3جی مقداری ضعیف میشه

امتیاز 
star star star star star_border
علیرضا د 1399/09/02
star خریدار تایید شده

فابریک فابریک

سلام، خسته نباشید، بسیار عالی با فابریکش هیچ فرقی نداره ،متشکرم

امتیاز 
star star star star star_border
علی ع 1399/09/02
star خریدار تایید شده

خیلی خوب

هالی

امتیاز 
star star star star star_border
حامد م 1399/09/02
star خریدار تایید شده

عالییییییی

خیلی خوب و مشخصا اصلی و سازگار با گوشی نوکیا 6

امتیاز 
star star star star_border star_border
فرشید م 1399/09/02
star خریدار تایید شده

اوکی اوکی

عالی بود

امتیاز 
star star star star_border star_border
abolfazl p 1399/09/02
star خریدار تایید شده

خوب کپی ولی کیفیت اصل رو داره

امتیاز 
star star star star star_border
نیما ح 1399/09/02
star خریدار تایید شده

عالی

عالی

دسته بندی