خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
من حاظر بودم تو تهران چند برابر پول بدم و هین قطعه رو بخرم ولی پیدا نمیکردم، وقتی قطعه به دستم رسید دیدم قطعه اصلی هست و روی گوشی گذاشتم از لحاظ کیفیت هیچ فرقی با فابریکش نداشت واقعا مرسی
برد بدون ای سی گرفتم کیفیت خوبی داشت از نظر شارژ کردن و سوکت،
روی انتن 4جی تاثیری نداشت ولی انتن 3جی مقداری ضعیف میشه
درحدفابریکه
خوبه راضی هستم