4.2
(8106 نظرات)
ممنون از سایت بسیار بسیار خوب شما
واقعا ازتون ممنونم
محافظ
خوب بود اما جنسش شیشه نیست پلاستیک فشرده است.
سلام شاسی خالی موجوده ؟
شاسی
سلام قیمت شاسی خالی چنده ؟
درب پشت مخصوص GALAXY S5
خوب نبود-بسیار نازک هستش
سنسور اثرانگشت میت8
عالی
ببخشید مااصلا نمیدونیم چطور ثبت سفارش کنیم
تورو خدا شرایط ثبت سفارش و اسون کنین
رضایت از مخصول
با سلام خدمت شما جنس فلت خوب و قابل قبول بود تشکر میکنم از گروه پرتلاش سی و سه پل
فلت شارژ
عالی بود
دست شما درد نکنه راضی هستم. اگه امکانش هست بد از خرید هر محصول. همون روز ارسال کنید برام. ممنون میشم. با تشکر
ژله ای
مطابق عکس نیست و گار نداره گوشه هاش ساده هست ولی شیک خوب
محافظ با کیفیت، فقط اندازه آن کمی کوتاه بود، در کل خوبه
ممنون از سایت بسیار بسیار خوب شما
واقعا ازتون ممنونم