خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
سلام آیا السیدی نوکیا 5.1 پلاس موجود در سایت شما اورجینال هست یا های کپی. ممنون میشم صادقانه جواب بدین
سلام میخواستم بگم که شیشه عالیه جنس خوبی داره چسبندگی خیلی بالای هم دارا است .
من قبل از خرید دودل بودم که آیا این شیشه واقعی است یا نه من به شما میگم که این خود شیشه دوربین شیائومی است .که
از سر در گونی نحاتتون بدم .
بعد در آخرین سوال کی رنگ قرمز این شیشه موجود میشه من خیلی منتظرش هستم؟؟؟
خوب نبود
خوب نبود و کمتر از سه ماه باد کرد و درصد باتری هم یهو خالی میکرد