خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
عالیه،من راضی ام ازش،کیفیتش خوبه،واقعا میگم
من رو شارژ گوشی کلا لوازم جانبی گوشی خیلی حساسم،واسه همین همیشه شارژر یا کابل شارژو با نرم افزار آمپر سنج تست میکنم،این کابلم که 33پل برام فرستاد تستش کردم دیدم دقیقا آمپر خروجی شارژرو به گوشی انتقال میده،بعضی از کابل ها این قابلیت ندارن اما این کابل اوکی بود،با تشکر از 33پل.
مهدی از رامسر زیبا
سلام من میخوام از این تاچ و ال سی دی یکی سفارش بدم میخواستم بدونم بالای صفحه آرم سونی SONY نوشته شده یا نه؟
بنده چابهار هستم یه عدد به این بلندگو نیاز دارم ایا میشه برای من
بنده چابهار هستم یه عدد به این بلندگو نیاز دارم ایا میشه برای من ارسال کنید؟
تفاوت کیفیت
سلام چه تفاوتی بین 65000ت و 90000ت وجود داره .؟