نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star
مسلم 1400/03/12

شیشه دوربین شیا ئومى

باسلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که آیا خرید حضوری هم دارین؟؟
اگه هست که آدرس نمایندگیتون رو لطف کنید (اصفهان)

امتیاز 
star star star star star_border
رضا 1400/03/11

قاب میت 7

سلام و درود ببخشید فرم هم همراهش هست؟؟

امتیاز 
star star star star star_border
صادق 1400/03/10

مشخصات ناقص

الان شما تو توضیحات هیچی راجع به ابعاد نگفتید که بعد از ظرفیت مهمترین اطلاعات لازم باتری هست بعد کسی هم سوال میکنه به جزئیات محصول نداشته خوالش میدید؟

امتیاز 
star star star star star_border
علی 1400/03/08

موجودی

سلام و دورد ، شما برد اصلی ، یا مادربرد همین آنر یعنی آنر 5 ایکس رو موجود نمی‌کنید؟ سپاسگزارم

امتیاز 
star star star star star_border
زیبا 1400/03/08

ببخشید میدونم نظرات بقیه رو باید بخونم ولی سوالم تکراریه ، هنوز از گمرک ترخیص نشده سفارشتون ؟ ولله هم من هم سه نفر از اشناها منتظر موجود شدن این باتری هستیم چون جاهای دیگ تقلبی میفرستن ، باز اینجا معتبر تره ، سپاس

امتیاز 
star star star star star
کیکا 1400/03/07

کابل otg

عالی ترین کابل

امتیاز 
star star star star star_border
مهدی ر 1400/03/06

ایا کابل اورجینال هست؟

سلام خسته نباشید ، ببخشید یه سوال داشتم کابل اورجینال نوکیا هشت از USB 3 به type C هستش خواستم ببینم واقعا همینه؟ چون اکثر کابل های موجود usb 2 به type C هستش (( پایه های USB 3 در واقع همون چهار پایه اصلی جلو به همراه پنج پایه دیگر همراهه در در مجموع 9 پایه داره )) بازم عرض می‌کنم پایه های سر USB که به آداپتور متصل میشه اینطور هستش ممنون میشم این نکته رو راهنمایی کنید ??

امتیاز 
star star star star star_border
علی 1400/03/06

موجودی

اقا شما به من بگید زمان تقریبی موجودی این کی هستش ؟ یعنی کی سفارشتون دستتون میرسه ؟ دو روز بعد ؟ یه هفته یا 10 روز ؟ خواهشا بگید ، من به زمان تقریبی نیاز دارم ، گوشیم یک ماهه مونده ، منتظرم شما باتری بیارید بخدا عجب

امتیاز 
star star star star star_border
رضا ا 1400/03/05
star خریدار تایید شده

کیفیت خوب

امتیاز 
star star star star_border star_border
مرتضی ک 1400/03/05
star خریدار تایید شده

همون چیزی بود که میخواستم و بدون مشکل سر جاش قرار گرفت

امتیاز 
star star star star star
پدرام خ 1400/03/05

چشم

بله من اولین خریدم رو داشتم از سایتتون و به جرات میگم شما بهترینید ، خیلی سریع تحویل پست داده شد و ارسال شد ، برای باتری هم بخدا منتظر میمونم تا شما بیارید ، سپاس از سایت بینظیرتون ، به چندین نفر از دوستانم شما رو معرفی کردم ، ایشالا موفق باشید

امتیاز 
star star star star star
زهرا ح 1400/03/04
star خریدار تایید شده

شیشه لنز

سلام وقت بخیر ، مارک زایس رو نداشت ، خیلی ممنون امروز سفارشم رسید .

دسته بندی