خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
من گوشیم میزمه باتری نامعتبر علامت سوال میاره بعضی مواقع هم پایین وربین به حدی داغ میکنه که میگی دستم سوخت مشکل چیه
شیشه لنز که من تحویل گرفتم اصلی نبود یعنی مشابهش بود در کل بد نیست ولی اگه اصلش رو گیر بیارین یه چیز دیگس
بسیار عالی بود هم جنسش هم ظاهر
واقعا طوری ساخته شده که به هیچ عنوان قابل تشخیص نیست که تعویضی هست و کارایی هم عالی.ممنون
.
سلام ببخشید چند تا توی انبار موجود دارین ؟ چون میخوام تعداد بالا بخرم .