خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
ممنون از سایت خوبه شما با محافظت زیاد و زودتر از زمان مقرر بدستم رسیده...
محصولات دیگتونم بازدید کردم اکیه از نظر قیمتی...فقط بعضیاشون گرون تر از بازار...
درکل متشکرم
با سپاس از پیگیری و ارسال مجدد کالا لطفا با همین روند مشتری مداری و کمی دقت بیشتر کار خود را ادامه دهید با آرزوی توفیق
کیفیتش قابل قبول بود نسبت به جاهای دیگه که دیدم
من فقط سوکت شارژ گوشیم خراب شده بود که برد شارژ بدون آی سی سفارش دادم، تعمیر کار گفت میتونی بدون آی سی هم استفاده کنی چون کنترل دمای باطری حفظ میکنه و مشکلی نداره، اما من قبول نکردم و گفتم سوکت شارژ از روی برد برداره و بندازه روی برد اصلی گوشی اینکارو کرد و خداروشکر مشکلم حل شد. برد شارژ خریداری شده هم کیفیتش خوب بود اما بدون آی سی بود
نوشته شارژر و کابل اصلی ولی کابل ک اصن همراهش ندارن گه درحالت عادی مگه اینکه گزینه شو انتخاب کنین هزینه بیشتری بدین
شارژر هم اورجینال سامسونگ نیست ولی توی فیک ها خوبه
کیفیتش خیلی خوبه، جنسش از شیشه س و طلق نیست که خش بشه. ولی قیمتش بالاست. به هرحال دوربین گوشی منو زنده کرد. سپاس.
عالی بود ممنون
❤️?