خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
سلام خسته نباشید لطفاً موجودش کنید شاید بگم 5 تا باطری عوض کردم اما قطعات توی بازار اصلا بدرد نمیخوره و باد میکرد تنها جایی که قطعات با کیفیت داره تیم خوب شما فروشگاه سی و سه پل هستش ممنونم از شما
بله من واقعا شرمنده هستم سایت شمارو با ی سایت دیگه اشتباه گرفتم اونم آخه ۵۰ هزار بود قیمتش فک کردم سایست شماست مشکل از من بود کامل به شما حق میدم امیدوارم من رو ببخشید کاش میشد پاکش کنم نمیشه متأسفانه
مشتری های محترم من خریدی از این سایت نداشتم شاید واقعا همون جنس ۱۳۰ هزاری رو داره میده ۵۰ هزار و کیفیتشم یکی باشه دلیل نمیشه چون ارزون زده بگیم جنسش بده شاید دارن قیمتارو منصفانه میزنن نمیشه قضاوت کرد چون آرزونه بی کیفیته این اصلا درست نیست ولی من از ی سایت دیگه گرفتم ۵۰ هزار خوب نبود الان ۱۳۰ هزاری گرفتم خوبه
بنظرم جناب مدیر یا ادمین راجب تفاوت قیمت ها ی توضیحی بدن خیلی خوبه که آیا این جنس رو اگه ارزان میدن نسبت به جاهای دیگه واقعا دارن منصفانه قیمت گذاری میکنن یا این که چون ارزون تره ی مقدارم کیفیتش کمتر نسبت به جنس ۱۳۰ هزاری
بازم ببخشید امیدوارم ناراحت نشده باشید اشتباه من بود
با تشکر و پوزش فراوان
خیلی جنسش با اصلی فرق داره رنگش میره زود واسه ۸۰ هزار بیشتر پیشنهاد میکنم اصلی بخرید این جنس اصل نیست و کیفیت خوبی هم نداره
سلام و وقت تون بخیر و میخواستم بدونم موجودی فعلی این باتری ، امروز 10 آذر 1402 ، تاریخ تولیدش برای چه ماه و سالی هست ؟ اورجیناله یا های کپی ؟
با سلام ، دوستان آیا تاچ و السیدی فابریک هم پیدا میشه؟ اینایی که توی بازار تحت عنوان اصلی و شرکتی و غیره نصب میکنن نه کیفیت بالایی داره و خود بخود هم با مشکل میشه☹️
سلام لطفاموجود کنید میخوام بخرم
موجودکنید