خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
سلام خسته نباشید،این تاچ و ال سیدی نوکیا جی ۱۰ که ذکر شده با فریم،منظور از فریم همون شاسی المنیومی هستش،؟!؟و اینکه اگه شاسی هستش فلت های کمو زیاد هم روش هست !؟ممنون میشم سریع جواب بدید
فرق عالی و اورجینال چی هست؟
چرا اورجینال از عالی ارزون تره؟ دست دوم هستش؟
قصد خرید دارم ولی نمیدونم کدوم رو بخرم
سلام. تشکر از سایت عالی شما. من برای چندمین بار هست که از شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی از شما خرید میکنم. لازم دونستم که از شما و خدمات عالیتون تشکر کنم. قطعات اصلی با کیفیت و سلامت کامل و قیمت پایین تر از جاهای دیگه. واقعا دمتون گرم. این قطعه آخری که از شما خریدم تو شهر خودمون نبود حتی مشهد هم نبود و هزینه ی تعمیر با قطعه اوراقی حدود صدوپنجاه تومن میشد که با خرید از شما و هزینه ی پست کلا شد هشتاد تومن تازه قطعه نو هستش نه مستعمل. خدا قوت
سلام من تبلت نوت ۸دارم ۵۱۲۰ولی ۵۱۰۰خریدم فلات بهش خورد ه
سلام من تبلت نوت ۸دارم ۵۱۲۰ولی ۵۱۰۰خریدم فلات بهش خورد ه
اخه گوشی من شاسیه المنیومی تاب برداشته خاستم بدونم منظور از فریم همون شاسی هستش که دیگه کامل بگیرم،ممنون میشم