نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star_border
مهدی 1402/06/30

سوال در مورد کالا

درود بر شما
در سایت این برد شارژر با ic موجود زدین
سفارش بدم؟
موجود دارین؟

امتیاز 
star star star star star_border
حمیدرضا م 1402/06/28

سوال

با درود

در صورتیکه کیفیت باتری پایین باشه و جواب نده (برحسب تجربه) این امکان وجود داره که حتی شده با اضافه پرداخت کیفیت بالاتری برام تهیه بشه؟

چون از یک مجموعه تهیه کردم و فقط نهایت 1ماه جواب میداد و بعدش گوشی خاموش میشد و روی 50 درصد که میرسید دیگه خاموش بود و دوبارهم تعویض شد باتری ولی همون کیفیت مجدد برام ارسال شد و دقیقا مثل قبلی به همون شکل... و باتری رو دستم موند و گوشی هم بلا استفاده مونده تا باتری اصلی گیر بیارم

ممنون میشم پاسخ بدین
سپاس

امتیاز 
star star star star star
محمد قهرمانی نژاد 1402/06/26

فقط بگین دارین یانه ممنون میشم خبرش رابدی

امتیاز 
star star star star star_border
امیر ن 1402/06/25
star خریدار تایید شده

امیر

سلام خسته نباشید میخواستم زنگ بزنمم به شماره شرکت ولی میگه شماره مشترک مورد نظر موجود نیست میخواستم بدونم میشه یه محصولو به سفارشم اظافه کنید؟؟

امتیاز 
star star star star star
محمد قهرمانی نژاد 1402/06/23

فریم گوشی سامسونگ گلکسی m33

خواستم بدونم درب مشکی پشت m33هم موجوده

امتیاز 
star star star star star_border
نیما 1402/06/22

سلام . این تعدادش 5 تاس یا 10 یا یکیه

امتیاز 
star star star star star_border
بهزاد پ 1402/06/18
star خریدار تایید شده

مناسب

کیفیت مناسبی داره

امتیاز 
star star star star star_border
بهزاد پ 1402/06/18
star خریدار تایید شده

خوبه

کیفیت مناسبی داره

امتیاز 
star star star star_border star_border
بهزاد پ 1402/06/18
star خریدار تایید شده

خوب

کیفیت مناسبی داره، قطعا با قاب اصلی متفاوته ولی خب کار راه اندازه، شیشه دوربین هم داره داخلش

امتیاز 
star star star star_border star_border
بهزاد پ 1402/06/18
star خریدار تایید شده

جنس خوب

جنسش خوب و قابل قبول بود

امتیاز 
star star star star_border star_border
بهزاد پ 1402/06/18
star خریدار تایید شده

در حد متوسط

چسب دوطرفه مربوط به دور شیشه خشک شده بود. در مجموع کار راه انداز بود

امتیاز 
star star star star_border star_border
بهزاد پ 1402/06/18
star خریدار تایید شده

بی کیفیت

این باتری رو برای گوشی بکاپ گرفتم که هفته ای یه بار باهاش کار داشتم، یکبار شارژ کردم و گوشی رو خاموش کردم. بعد از مدتی متوجه شدم ال سی دی گوشی اومده بالا و از جا کنده شده، باتری توی گوشی خاموش اینقد باد کرده بود که ال سی دی رو از جا بلند کرده بود. شانس آوردم نترکیده. بسیار ناراضی ام. اصلا پیشنهاد نمیکنم، متاسفانه فرصتی هم نداشتم برای پیگیری و مرجوع کردن، هر چند که باد کردن هم جز گارانتی نیست.

دسته بندی