نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star_border
ایمان ج 1402/11/28

این کابل مناسب اداپتور ۱۲۰ وات هم هست؟

امتیاز 
star star star star star_border
Iman 1402/11/28

سازگاری

سلام از این کابل برای گوشی که از شارژر ۱۲۰ وات پشتیبانی میکنه مناسبه؟

امتیاز 
star star star star star_border
فربد ن 1402/11/26

درخواست تایید

بردی که می‌فرستید دقیقا همونی هست که توی عکس هست؟(ic دارِ منظورمه).
یا اونو فقط به عنوان تصویر یک برد ic دار روی سایت گذاشتید؟

امتیاز 
star star star star star
فربد ن 1402/11/25

سوال

ببخشید من سوکت شارژ گوشیم خراب شده میخواستم بردشارژمو عوض کنم فقط یک سوال میشه قبل از سفارش برد ic داری که در فروشگاه موجود دارید تست کنید که از فست شارژ و OTG ساپورت می‌کنه یا نه؟
اگه میشه لطفاً خبرش رو به من بدید اگه درست بود در اسرع وقت چون به این برد نیاز دارم سفارش میدم

امتیاز 
star star star star star_border
پارسا 1402/11/14

سوال

این دوربین به m8 هم میخوره؟

امتیاز 
star star star star star_border
م 1402/11/09

این قلم روی تبلت سامسونگ کار میکنه؟

امتیاز 
star star star star star_border
جواد یادگاری 1402/11/08

بسیار عالی

من این دوربین رو از شهر کرج سفارش دادم و با پست و بسته بندی خوب بدستم رسید. خودم به راحتی تعویض کردم. این نظر رو بعد از یکسال استفاده میزارم در حد دوربین اصلی هست و لرزشگیر هم داره وکار میکنه. اگه دوربین اصلی 10 باشه به این9 میدم. ممنون از مجموعه سی سه پل

امتیاز 
star star star star star_border
Kaveh S 1402/11/07
star خریدار تایید شده

ال سیدی همراه فریم،فلت پاور نوکیا g10

سلام،با تشکر از جنسهای ارسالی و خوبتون،السیدی همرام فریم که برام ارسال کردید خودم نصب کردم ،درسته به پای فابریک نمیرسه ولی واقعا اننظار همچین کیفیت بالایی رو نداشتم،مغصوصا فریم که تمام چسبهای فابریک هم روش بود که احتیاج به هیچ چسب کاری اضافه ای نبود،فقط یه مقدار نور السیدی نصبت به فابریک کمتره،ولی واقعا کیفیت تصویر عالیه،از بسته بندی عالی و سفارشی شما هم تشکر میکنم،دوستانی که قصد خرید دارن با خیال راحت خرید کنن،

امتیاز 
star star star star star_border
امیر مومنی 1402/11/06

درخواست

اگه میشه لطف کنید شاسی و فریم ال سی دی هم موحود کنید.

امتیاز 
star star star star_border star_border
شاهین 1402/11/04

قیمت

سلام قیمتش 300 بود که.امروز اومدم سفارش بدم دیدم شده 400 یکدفعه 100تومن رفت روش

امتیاز 
star star star star star_border
Arash 1402/11/03

قیمت

بینهایت گرونه چرا????چند ماه پیش 300 تومن بود

امتیاز 
star star star star star
امیر ک 1402/11/01
star خریدار تایید شده

عالی هستین

ممنون بابت دقت در بسته بندی و نحوه ارسال خدایی کارتان درسته ، ادامه بدید موفق باشید

دسته بندی