خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
بردی که میفرستید دقیقا همونی هست که توی عکس هست؟(ic دارِ منظورمه).
یا اونو فقط به عنوان تصویر یک برد ic دار روی سایت گذاشتید؟
ببخشید من سوکت شارژ گوشیم خراب شده میخواستم بردشارژمو عوض کنم فقط یک سوال میشه قبل از سفارش برد ic داری که در فروشگاه موجود دارید تست کنید که از فست شارژ و OTG ساپورت میکنه یا نه؟
اگه میشه لطفاً خبرش رو به من بدید اگه درست بود در اسرع وقت چون به این برد نیاز دارم سفارش میدم
من این دوربین رو از شهر کرج سفارش دادم و با پست و بسته بندی خوب بدستم رسید. خودم به راحتی تعویض کردم. این نظر رو بعد از یکسال استفاده میزارم در حد دوربین اصلی هست و لرزشگیر هم داره وکار میکنه. اگه دوربین اصلی 10 باشه به این9 میدم. ممنون از مجموعه سی سه پل
ال سیدی همراه فریم،فلت پاور نوکیا g10
سلام،با تشکر از جنسهای ارسالی و خوبتون،السیدی همرام فریم که برام ارسال کردید خودم نصب کردم ،درسته به پای فابریک نمیرسه ولی واقعا اننظار همچین کیفیت بالایی رو نداشتم،مغصوصا فریم که تمام چسبهای فابریک هم روش بود که احتیاج به هیچ چسب کاری اضافه ای نبود،فقط یه مقدار نور السیدی نصبت به فابریک کمتره،ولی واقعا کیفیت تصویر عالیه،از بسته بندی عالی و سفارشی شما هم تشکر میکنم،دوستانی که قصد خرید دارن با خیال راحت خرید کنن،
این کابل مناسب اداپتور ۱۲۰ وات هم هست؟