خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
سلام..ال سی دی سالمه تاچ دارید ارسال کنید گرگان ممنونم لومیا 430
سلام...تاچ لومیا 430 جدا فروش دارید...عالیه واقعا کارتون
با سلام من قبلا از شما آداپتور و کابل در حد فابریک شیائومی را خریدم.
و بسیار راضی بودم. میخواستم بدونم کیفیت این محصول(عالی) هم در حد فابریک است؟ تشکر.
درب پشت بسیار بی کیفیت ولی شاسی بسیار با کیفیت
درب پشتش بسیار بی کیفیته
ولی شاسیش عالیه هم ظاهر و کیفیت تمامی فلت هارو هم داره
سلام عرض ادب دوست عزیز میشه لطفا سفارش من رو با تیپاکس ارسال کنید هزینه رو هم خودم پرداخت میکنم به خاطر اینکه عجله دارم ممنون میشم.چون پست تا دزفول زیاد زمان میبره.
بسیار فیت گوشی هست و خیلی شیکه ولی متاسفانه زود از قسمت پایین که قصد باز کردن داشتم ترک خورد!
سفارش دادم و به دستم رسید. کابل با کیفیتی هست. گووشی من فست شارژ ورژن 3 داره که ساپورت کرد. به کامپیوتر هم وصل کردم و خیلی سریع و بدون دردسر تونستم انتقال دیتا انجام بدم.