خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
با سلام و احترام
لطفا این مورد را موجود کنید. این ماژول در اکثر گوشی های اچ تی سی خود به خود خراب می شوند.
با تشکر از سایت خوبتان
سلام بدستم رسید خوب بود و راضیم.مثل خشاب اصلی ک نیست ولی جنسش خوبه و بهتراز این نیست توبازار و بنظرم گیرتون نمیاد. پس در کل پیشنهاد میشه
سلام این خشاب سیم کارت مال هونور 8a هست یا هونور 8 معمولی ؟؟من ب
سلام این خشاب سیم کارت مال هونور 8a هست یا هونور 8 معمولی ؟؟من براب هونور 8a میخوام