خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
سلام این درب مثل درب اصلی شیشه ی دوربینش قابل جدا شدنه ؟ و یا به صورت سرهم و یکسره است (جدا نمیشه)
سلام ، این السیدی ها باعث از کارافتادن فینگرپرینت نمیشه؟
کیفیت تصویر حدودا چند درصد پایین تر از فابریکشه؟
4.2
(8106 نظرات)
سلام این درب مثل درب اصلی شیشه ی دوربینش قابل جدا شدنه ؟ و یا به صورت سرهم و یکسره است (جدا نمیشه)
سلام ، این السیدی ها باعث از کارافتادن فینگرپرینت نمیشه؟
کیفیت تصویر حدودا چند درصد پایین تر از فابریکشه؟
خشاب گوشی
ممنونم عالی بود