نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star
یوسف 1400/01/31

جنس استوک

سلام
مدل استوک چطوره؟ یعنی از روی گوشی اصلی جدا شده؟ بعدش اون نوشته اندروید وان و توضیحات پایینش هست یا نه؟

امتیاز 
star star star star star_border
سجاد ج 1400/01/31
star خریدار تایید شده
امتیاز 
star star star star star_border
سجاد ج 1400/01/31
star خریدار تایید شده

شیشه لنز دوربین شیاوومی

سلام خسته نباشید خواستم هم تشکر کرده باشم هم انتقاد شیشه لنز ارسالیتون کیفیتش خوبه فقط چسب که فرستاتید مال برند دیگس بهش نمیخوره خواستم خودم عوض کنم هزینه بیاد پایین الان باید بدم بیرون هزینه نصب هم ازم بگیرن خواهش دقت تو ارسالتونو ببرید بالا ?

امتیاز 
star star star star star_border
رضا 1400/01/31

اعلام موجودی

سلام, کیفیت عالی رو کی موجود میکنید؟

امتیاز 
star star star star star_border
زانیار 1400/01/30

سلام من منوی تنظیمات سنسور اثر انگشتاز گوشیم کلا پرید، هرکاری کردم برنگشت با فلش واین چیزا، بنظرتون اشکال از چی میتونه باشه؟

امتیاز 
star star star star star
مهدی 1400/01/28

فریم میانی

سلام و وقت بخیر
این فریم میانی چیه دقیقا؟
من درب پشت رو فقط میخواستم، اما زده ناموجود (بدون فریم میانی)، اما وقتی گزینه «همراه فریم میانی» رو انتخاب میکنم زده موجود و با قیمت 40تومن. آیا اون درب آلومینیومی پشت (که حفره دوربین و حفره اثر انگشت رو داره) هم همراه است پک هست؟
ممنون میشم پاسخ بدید ?

امتیاز 
star star star star star
جواد ح 1400/01/27

شیشه دوربین

سلام خسته نباشید .فرم شیشه دوربین هم موجود است .چون فرم شیشه دوربین افتاده .شاسی هم گرفتم فرم شیشه دوربین نداره تو سایتتون فقط شیشه دوربین خالی هست راهنمای یکنید مرسی

امتیاز 
star star star star star_border
ابوالفضل قنبری 1400/01/27

به گوشی نوکیا 5.1 plus هم میخوره؟

امتیاز 
star star star star star_border
علی میرشاهی 1400/01/27

سوکت سیمکارت

با سلام؛
خواستم بدونم این سوکت رو میشه جایگزین سوکت آسیب دیده مودم B612 هوآوی هم کرد؟
یا فقط برای گوشی مورد استفاده هست؟

امتیاز 
star star star star star_border
بهزاد ش 1400/01/27
star خریدار تایید شده

فقط با ic کاربری دارد

لطفا مدل با ic موجود کنید و فقط هم با ic بفروشید . چون عملا مدل بدون ic هیچ کاربری ندارد .در گوشی اختلال شدید آنتن دهی و نت به وجود می آورد ‌ فست شارژ کار نمیکند ‌. مشتری قرار گوشی باز کنه و زحمت و اجرت پرداخت کند واقعا خیلی بده که قطعه هم جواب نده

امتیاز 
star star star star star_border
رضا ک 1400/01/26
star خریدار تایید شده

خوب بود

خیلی خوب بود. نسبت به جاهای دیگه ارزونتر هم بود. به موقع هم رسید. قبلش مجبور بودم از تنظیمات ولوم گوشی رو کم و زیاد کنم. الان راحت شدم. ممنون.

امتیاز 
star star star star star
شهروز 1400/01/26

عکس

عکس از استوک با شیشه دوربینم لطفا بزارید سرمه ای میخاستم

دسته بندی