نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star_border
چیا ج 1400/05/26
star خریدار تایید شده

سپاس

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید، ممنون از این محصول عالی و جوابدهی و زود فرستادن محصول
دمتون گرم و موفق باشید

امتیاز 
star star star star star
چیا ج 1400/05/26
star خریدار تایید شده

سپاس

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید، ممنون از این محصول عالی و جوابدهی و زود فرستادن محصول
دمتون گرم و موفق باشید

امتیاز 
star star star star star_border
سجاد ح 1400/05/26

سلام وقت بخیر
مدل گوشیم شیائومی ردمی نوت فر ایکس هستش.میخواستم قاب پشتشو عوض کنم بدون فرم زیر ال سی دی.بعد قاب پشت گوشیه دو تیکس یکی قاب بزرگ فلزیه و ی قاب کوچکتر زیر همین قاب بزرگه هستش.ک میشه قسمت پایین گوشی(قسمت سوراخ های اسپیکر و شارژ در همین قاب کوچکه هست)
قابی ک تو سایت گذاشتین ظاهرا یک تیکه هست میخواستم بپرسم ایا ب گوشی ما ک قابش دو تیکه هست سوار میشه؟یا مدلش فرق میکنه و ی چیز دیگس؟
ممنون

امتیاز 
star star star star star
احمد ه 1400/05/24
star خریدار تایید شده

نبودن شیشه دوربین

از بسته بندی و کیفیت قاب راضی م

امتیاز 
star star star star star
سجاد ک 1400/05/24
star خریدار تایید شده

سیم انتن وای فای

سیم انتن کوتاه بود و استفاده نشد

امتیاز 
star star star star_border star_border
محمد س 1400/05/23
star خریدار تایید شده

مناسب بود

جنس قاب خوب بود

امتیاز 
star star star star star_border
محدثه نوری 1400/05/23

سلام رنگ مشکی موجود میشه؟؟؟

رنگ مشکی کی موجود میشه؟؟؟

امتیاز 
star star star star star_border
حجت د 1400/05/20
star خریدار تایید شده

عالی

خرید‌بصرفه‌اسان
کل‌بازار‌شهرم‌گشتم‌نبود
فقط‌بایک‌کلیک‌خریدم

امتیاز 
star star star star_border star_border
مجتبی 1400/05/20

Lg G2 Mini

باتشکر
آیا این کانکتور روی ال جی جی2 مینی d618 هم قابل استفاده اس یا متفاوته

امتیاز 
star star star star star_border
مریم دارائی 1400/05/17
امتیاز 
star star star star_border star_border
Shingeki 1400/05/17

سلام اینو من خریدم کیفیت بالا و خوبی داره

کیفیت ساخت عالیه ولی نزدیک به 80 هزار تومان از سایت بغلی که اونم تو اصفهانه گرون تر دادید هر دو رو تست کردم 100 درصد شبیه به هم بودن

امتیاز 
star star star star star_border
سامان 1400/05/16

نوا 2 پنج اینچی

سلام، این واسه نوا 2 معمولیه یا پلاس؟ برای نوا 2 معمولی میخام 5 اینچیه

دسته بندی