نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star_border
Omid M 1400/06/05
star خریدار تایید شده

کیفیت برد

آیا برد های شما کیفیت خوبی دارن در جایگذاری برد اصلی خودش ؟نمیگم این اصلی باشه نه !میخام بگم کیفیت در چه سطحیه مدل با آی سی .....

امتیاز 
star star star star star_border
هادی 1400/06/05

ال سی دی نوکیا 3310 مدل 2017

آیا ال سی دی لحیمی هست یا سوکتی؟

امتیاز 
star star star star star_border
مجید ب 1400/06/04
star خریدار تایید شده

شیشه دوربین نوا 7 ای

عالی بود استاندارد بود کاملا اندازه نصبشم راحت بود
مرسی بابت سایت خوبتون
واقعا راضی بودم

امتیاز 
star star star star star
یاسین ن 1400/06/02
star خریدار تایید شده

بسیار عالی

تشکر می کنم از عوامل محترم فروشگاه سی و سه پل که این بازر و برام ارسال کردند،قطعه اصل بود و کارایی لازم رو داشت.

امتیاز 
star star star star star_border
علی 1400/06/02

5.1پلاس

من سه بار توی چهار ماه عوض کردم ولی متاسفانه همشون تقلبی هستن و تو یکماه قطعی پیدا میکنه و سوکتش خراب میشه.
لطفا اکه اصلش رو دارین تا خریداری کنم.
به اندازه کافی دیگه سرم کلاه کذاشتن لطفا کمک کنین.
خسته شدم.
ممنون

امتیاز 
star star star star star_border
پدرام خ 1400/05/30
star خریدار تایید شده

لطفا پاسخ بدهید سپاس

ببخشید سوالم اینه که این قاب ، حاوی دکمه های ولوم و پاور هست ؟( لزوما فقط دکمه ، که یدونه فلت هم بخرم بندازم روش) سپاس

امتیاز 
star star star star star
سالار ا 1400/05/29
star خریدار تایید شده

فروشگاه آنلاین سی و سه پل

کیفیت واقعا عالی بود
بسته بندی برای ارسال به بنده خیلی عالی بود
زمان تحویل بسته همان طور که بعد خرید 2 الی 3 روز کاری درج شده بود تحویل بنده گردیدد
از خریدی که از فروشگاه سی وسه پل انجام دادم راضی بودم و خسته نباشید میگم خدمت همه پرسنل این فروشگاه

امتیاز 
star star star star star
سالار ا 1400/05/29
star خریدار تایید شده

فروشگاه آنلاین سی و سه پل

کیفت جنس سفارشی واقعا عالی بود
زمان تحویل به آدرس بنده 2 الی 3 روز و بسته بندی عالی
بنده خیلی راضی بودم و خوشحالم که از این فروشگاه خریدم رو انجام دادم تشکر میکنم از تمام پرسنل این فروشگاه

امتیاز 
star star star star star_border
آیناز 1400/05/27

راهنمایی

سلام ، تبلت مادر بنده فون پد 7 هستش ، که این تبلت دوتا اسپیکر داره ، یکی پایین یکی بالا ، بالایی هم برای مکالمه و هم برای اهنگ گوش دادنه ، و پایینی هم فقط اهنگ گوش دادن ، حالا اسپکر پایینش خراب شده ، این مربوط به بالاست یا پایین ؟ چون شکلشان مثل همه نمیتونم تشخیص بدم، سپاااس?

امتیاز 
star star star star star_border
آیناز 1400/05/27

راهنمایی

سلام ، تبلت مادر بنده فون پد 7 هستش ، که این تبلت دوتا اسپیکر داره ، یکی پایین یکی بالا ، بالایی هم برای مکالمه و هم برای اهنگ گوش دادنه ، و پایینی هم فقط اهنگ گوش دادن ، حالا اسپکر پایینش خراب شده ، این مربوط به بالاست یا پایین ؟ چون شکلشان مثل همه نمیتونم تشخیص بدم، سپاااس?

امتیاز 
star star star star star
چیا ج 1400/05/26
star خریدار تایید شده

ممنون

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید، ممنون از این محصول عالی و جوابدهی و زود فرستادن محصول
دمتون گرم و موفق باشید

امتیاز 
star star star star star_border
چیا ج 1400/05/26
star خریدار تایید شده

سپاس

عالی مرسی

دسته بندی