نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star_border
محمد رضا 1400/08/04

سوال؟

با عرض سلام، میخواستم ببینم این درب فریم اطراف گوشی رو هم داره و اینکه آیا کاملا شبیه اصل خود گوشی هستش؟؟ ممنون میشم جواب بدید

امتیاز 
star star star star star
جعفر پورعبدالله 1400/08/01

آی سی شارژ من خراب شده آیا با این مشکل من حل میشه؟؟؟

امتیاز 
star star star star star
عزیز 1400/07/30

شارژر شیائومی ردمی نوت ۴x

سلام این شارژر برای شیائومی نوت چهار ایکس مناسبه چون ۳ باتری عوض کردم همه خراب شدن و پی بردیم که اشکال از شارژره و شارژر فابریکش گیر نمیاد دنبال یک شارژر هستم که کارایی اصلی رو داشته باشه و الان گوشیم آی سی تغذیش هم اتصالی پیدا کرده که تعمیرکار گفت همش از سر شارژر بی نام و نشونه راهنمایی می کنید درمورد این شارژر با تشکر

امتیاز 
star star star star star_border
احمد کرمی 1400/07/26

احمدکرمی

سلام ازکجا بفهمیم فرق های کپی و شرکتی رو جناب؟! بعد گوریلا گلسش این قاب شما چنده؟!

امتیاز 
star star star star star_border
میلاد 1400/07/24

بی کیفیت بودن کلا

با سلام، باتری خریداری شده پس از گذشت ۳ماه مجدداً دچار مشکل شده و گوشی با داشتن ۶۷٪ شارژ خاموش میشود و باتری نیز تغییر حجم داده

امتیاز 
star star star star star_border
ادریس ب 1400/07/19
star خریدار تایید شده

ن

متشکرم از محصول خوبتون . جنسش هم خوب بود . فقط با چسب مخصوص چسبوندن برام .

امتیاز 
star star star star_border star_border
کیان ا 1400/07/18
star خریدار تایید شده

عالی بود قطعه کمیابی بود ممنون

امتیاز 
star star star star star_border
مجتبی حق دوست 1400/07/17

شکستگی L.C.D

سلام وقتتون بخیر
شیشه روی صفحه L.C.D گوشی من شکسته اما تاچ و ال سی دی کار میکنه و فقط قسمت شکسته شده کار نمیکنه
همین محصول مناسبه یا نه؟

امتیاز 
star star star star star_border
حبیب 1400/07/13

تعویض دور استیل

سلام ببخشید گوشی من مدلش سامسونگ s5 g900f هستش دور استیل نقره ای رنگش پریده فقط میخواستم اونو عوض کنم چی باید سفارش بدم

امتیاز 
star star star star_border star_border
عماد 1400/07/12

سرمه ای

ما هنوز منتظر رنگ سرمه ای استوک هستیم

امتیاز 
star star star star star_border
اکبر 1400/07/11

سوال

سلام میخاستم بپرسم چ فرقی بین این مدل با بقیه مدلهای همین سایت که تفاوت خیلی کمی فقط در سایزشون هست وجود داره؟ و از نظر شما کدوم بین این ۳۰۰۰ها بهتره؟....سوال بعد اینکه این مدل ک‌سه پین نیست؟مثل عکس دوتا سیم داره؟چون برای هدفون بلوتوثم میخاستم

امتیاز 
star star star star star
اکبر 1400/07/09

سلام میخاستم ببینم دقیقا مثل عکس دوتا سیم داره فقط؟ سه پین که نیست؟
چون برای هدفون بلوتوثم میخام...سوال بعدی اینکه چند تا 3000و۳۵۰۰میلی امپر
داخل سایتتون هست به لحاظ ظاهری و اندازه هم زیاد تفاوتی ندارن میشه تفاوتشون رو بفرمایید یا اینکه کدوم بهتره؟

دسته بندی