خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
با سلام و خسته نباشید
این محصول کیفیت اورجینال هستش؟
یعنی نسخه کپی (بی کیفیت در تاچ و نمایش رنگی)نیست؟
ممنون از پاسختون
لطفا بفرمایید تصویر کالا دقیقا مشابه خود کالا هست یا خیر؟منظورم هم شکل کالا و هم نوشته های روی آن؟
قاب کامل اچ تی سی گرفتم جنسش عالی و خوب بود
جنس بدنه و کیفیتش خیلی خوب بود و تو بسته بندی بسیار مناسبی ارسال شد که هیچگونه آسیبی به سفارشم وارد نشه،بسیار سپاسگزارم از تیم سی و سه پل واسه همه ی زحمت هاشون
شارژر اصلی نوکیا
سلام وقت بخیر من Nokia 5 دارم این شارژر اورجینال و فست شارژر همون نوکیا 5 هست ؟