خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
امروز به دستم رسید، هنو نصب نکردم، ولی ظاهرا از کیفیت خوبی برخورداره، مرسی از ارسال به موقعتون ، هیچ جا پیدا نمیشد فقط همینجا بود، مرسی♥️?
من از این نوک هویه گرفتم اصلا بدرد نمیخوره
به محض اینکه نوک هویه به برد میخوره قلع سفت میشه
من جنس درجه یک و با آی سی رو خریدم . ولی آنتن دهیش ضعیفه . در صورتی که برد قبلی که میزارم آنتن مشکلی نداره . میدونم الان میگید باید طی 48 ساعت اول اطلاع میدادم . ولی فکر کردم بخاطر شرایط مملکت و محدویت هایی که روی خطوط ایجاد کردن ، آنتن دهی ضعیفه . موقعی متوجه شدم ایراد از برد هست که 48 ساعت گذشته بود
سلام ،این تاچ و ال سی دی رو میشه برای هوآوی پی اسمارت 2018 هم استفاده کرد مدل FiG-L1