خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
سلام .من گوشیم تاچ و ال سی دی مدل 2s میخوره ،ال سی دی سالمه و فقط تاچ مشکل داره .الان تاچ 2sموجود ندارین .باید تاچ و ال سی دی کامل بخرم ؟!
ممنون از تحویل به موقع و سلامت و بسته بندی ارسالی کیفیت عالی بود شک در خرید نکنید . قطعه بازر هم عالی بود ممنون از 33 پل
سلام گوشی من g610هستش.قسمت پشت گوشی قسمتهایکه پیچ داره چند تا از این پیچها رزوهاشون یا هرز شده یا شکسته برای همین قاب کامل کیپ نمیشه.خوب الان من کدوم قسمته گوشی رو بخرم که اون رزوه پیچها رو داشته باشه.ممنون
استعلام موجودی
سلام وقت بخیر.عذر میخوام در حال حاظر قلم نوت 4 رنگ طلایی با قابلیت تعویض نوک موجوده که خرید کنم؟و آیا کیفیت و همه قابلیت های قلم اصلی رو داره؟