نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star
سیامک ع 1404/08/10
star خریدار تایید شده

بسیار عالی
کیفیت سیم خوب بود و مشکل آنتن گوشیم برطرف شد. برای گوشی
شیائومی MiA1 استفاده کردم.
ممنون بابت راهنمایی کارشناس محترم
سلامت و تندرست باشید.

امتیاز 
star star star star star
یوسف هادی 1404/08/09

سلام وقت بخیر
ببخشید خواستم بدونم ویبره و اتصالات روی این فرم میانی وجود ندارد؟

امتیاز 
star star star star star
meysam 1404/08/08

درود خدایان بر شما
من فقط عکس شماره ۳ رو میخام شاسی پلاستیکی که دکمه ولوم و پاور روشه.
دکمه ولوم و پاورش که جدا گونه موجود نیست؟؟؟
اگه نیست لطفا همون عکس شاسی پلاستیکی که کلید ولوم و پاور روشه بهم قیمت میگین رنگ مشکی؟؟؟

امتیاز 
star star star star star
هیچکس 1404/08/08

فرقشون رو چیه کیفیت نمایش یا چیزه دیگریه

امتیاز 
star star star star star
پویا 1404/08/07

سلام. تفاوت کیفیت عالی با فابریک در چیه؟

امتیاز 
star star star star star
محمدحسن 1404/08/07

سلام خسته‌نباشید، ببخشید کیفیت ها شون خوبه

امتیاز 
star star star star star
Hesam 1404/08/05

سلام گوشی من G990E هست برد شارژ مدل G 990b بهش نمیخوره??توروخدا جواب بدین من خرید سه تا فلت هاشو در پشت و nfc و باطری رو نگه داشتم تا تکلیف برد شارژ مشخص بشه خواهشا مدل 990e رو موجود کنین

امتیاز 
star star star star star
نصیر م 1404/08/05
star خریدار تایید شده

عالی

امتیاز 
star star star star star
وحید 1404/08/04

سلام گوشی مانوت۱۰پرومکس شیاومی هستش رنگ بادمجانی روجعبه نوشته چه رنگی روبایدبخرم برادرب باطری

امتیاز 
star star star star star
رعنا فرزانه 1404/08/04

سلام وقت به خیر
من گوشیم مشکل تاچ و ال سی دی داره، اگر این ال سی دی رو بگیرم و به گوشیم نخوره، امکان مرجوع کردن وجود داره؟

امتیاز 
star star star star star
هادی حسینی 1404/08/02

با عرض سلام.. قاب و شاسی کامل هست؟ یعنی دکمه های ولوم و پاور هم به همراه قاب هست؟ ممنون میشم پاسخگو باشید و بنده رو مطمئن بفرمایید که قطعی خریدم رو خدمت تون به ثبت و انجام برسونم... پیشاپیش ممنون و سپاسگزارم خدمت تون

امتیاز 
star star star star star
سید 1404/08/01

سلام آیا جنس های شما اصل است یا نه و آیا بقیه لوازم این مدل گوشی رو دارید ممنون

دسته بندی