نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star
فقط خدا 1404/09/07

سلام علیکم
بزرگوار مشکیش اصلی هستش یا نه

آخه درب پشت گوشیم شکسته اصلیش رو میخوام

امتیاز 
star star star star star
امیر 1404/09/07

سلام
سنسور صددرصد کار میکنه در صورت تعویض یا بسته به شانس ممکنه کار کنه یا نکنه

امتیاز 
star star star star star
ذوالفقار صیدی 1404/09/06

ارسال به پست اسداباد

امتیاز 
star star star star star
ایزدی 1404/09/06

با سلام چون من خودم از اصفهان هستم امکان خرید مستقیم بدون هزینه انتقال وجوددارد؟

امتیاز 
star star star star star
پویا 1404/09/06

چرا اینجا ارزونه؟

امتیاز 
star star star star star
رضا 1404/09/06

سلام تاحالا چندباری خریدداشتم همه چی عالی وخوبه ولی متاسفانه تحویل حضوری نداشت نتونستم کارکنم چون یه قطعه ۹۰تومنی پام درمیومدم ۲۵۰تومن واسه همین بهصرفه نیست اگربتونن بجای اینکه به پیک تحویل بدن به خودمشتری تحویل بدن خیلی بهتره

امتیاز 
star star star star star
مجتبی م 1404/09/04
star خریدار تایید شده

اصلیش رو سفارش دادم واقعا عالی بود
شاسی ، صفحه کلید و بازر هم روش بود دستتون درست

امتیاز 
star star star star star
مسعود 1404/09/03

با سلام و خسته نباشید .من گوشی سونی داشتم که تاچ و ال سی دی شکسته.ولی گوشی من با این نشان هست چطور میتونم درخواست بدم ؟؟؟SONY XPERIA

امتیاز 
star star star star star
ساجده ج 1404/09/02

سلام من گوشیم آبی شیائومی ردمی نوت هشت مدل تی هست، دکمه پاور گوشیم شکسته، این محصول بهش میخوره؟ باتوجه به این که مدل من تی هست و اینکه میشه فقط دکمه پاور ارسال شود و هزینه محصول نصف شود؟

امتیاز 
star star star star star
امیر مهتاب 1404/08/30

سلام میخوام بدون اگر گوشی یا وسایلی با ولتاژ و امپر متفاوت برای شارژ به دستگاه وصل کنیم خودش تشخیص میده چقدر ولتاژ یا امپر نیاز داره یا باید پورت درست رو انتخاب کنیم

امتیاز 
star star star star star
علی 1404/08/30

کلید های ولوم وکلید پاور که روی قاب هم هست داره

امتیاز 
star star star star star
علی م 1404/08/29

سلام نزدیک 5سال گذشته از پیامم

دسته بندی