مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

معرفی رسمی Nokia 8 Sirocco در MWC 18

نوشته شده در تاریخ6 سال پیش توسط
دوست داشتن0

مقدمه

HMD Global دیروز نسخه‌ی ارتقا یافته‌ای از نوکیا ۸ را در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی کرد. پیش از این انتظار می‌رفت این گوشی با نام نوکیا ۹ عرضه شود که حالا به‌نظر می‌رسد نوکیا ۹ گوشی بسیار ویژه تری خواهد بود. طراحی این گوشی از لبه های خمیده ای شامل شده که با یک قاب از جنس فولاد ضد زنگ محافظت می‌شود. این بدنه نسبت به آلومینیم ۶۰۰۰ که در مدل‌های پیشین نوکیا، از جمله مدل های نوکیا ۶ که بدنه ی بسیار قدرتمندی داشتند به کار رفته، ۲.۵ برابر استحکام بیشتری دارد. بهترین قسمت از طراحی ۸ سیروکو، ضخامت ۷.۵ میلی‌متری بسیار نازک آن است با لبه های خم شده‌ی ۲ میلی‌متری. اندازه‌ی صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچ و ابعاد نمایش آن 2K است.

Nokia 8 Sirocco

مشخصات کلی Nokia 8 Sirocco

اندازه ها : 140.93 x 72.97 x 7.5 mm
صفحه نمایش : 5.5″ QHD pOLED, Corning® Gorilla® Glass 5, 3D Glass
پردازنده : Qualcomm® Snapdragon™ 835 mobile platform, Octa core (4 x 2.36 GHz Kryo + 4 x 1.9 GHz Kryo)
حافظه ها : 6 GB LPPDDR 4X / 128 GB1 USF2.1
دوربین : 12 MP Wide (2L7, 1.4um, 2PD, f/1.7, FOV 78.2″) + 13 MP Tele (3M3, 1.0um, f/2.6, FOV47.3″), dual-tone flash
دوربین داخلی : 5 MP, S.LSI 4E8, 1.4um, display flash
سنسور ها : Fingerprint sensor, ALS/PS, G-sensor, E-compass, Gyro, Hall sensor, Barometer
بیشتر : 3 x AOP microphones, Single speaker with Smart Amp
اندروید : اوریو (قابل ارتقا به اندروید P)
رنگ : مشکی

ظرفیت باتری ورژن جدید نوکیا ۸، ۳۲۶۰ میلی‌آمپر ساعت است که به لطف وجود قابلیت فست شارژ، امکان شارژ 30 دقیقه ای گوشی از صفر تا ۵۰ درصد را میسر می‌سازد.

Nokia 8 Sirocco

دوربین

نوکیا ۸ سیروکو دو دوربین در بخش پشتی دارد. دوربین اصلی، حساسیت بسیار بالایی دارد که برای ثبت تصاویر عالی در شب توانایی بسیار ویژه ای محسوب می شود. دوربین دوم نیز با داشتن قابلیت تله‌فوتو امکان زوم اپتیکال تا ۲ برابر را ممکن می‌سازد. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل و دوربین دوم ۱۳ مگاپیکسل هستند. سنسور هردو دوربین توسط سامسونگ ساخته شده و لنز های قدرتمند زایس به این مجموعه‌ی پردازشی معنا بخشیده. سنسور دوربین دوم نیز ۵ مگاپیکسل است و همانند دوربین های اصلی توسط کمپانی های سامسونگ و زایس طراحی و تولید شده اند. این گوشی نیز همچون نوکیا ۷ پلاس ورژن حرفه‌ای اپلیکیشن دوربین را به‌طور پیشفرض اجرا می‌کند که به زودی برای تمام نوکیا های دارای لنز زایس منتشر می‌شود. Nokia Pro Camera رابط کاربری حرفه‌ای تری را، مشابه اپلیکیشن Lumia Camera در گوشی های لومیا ارائه می‌کند. این گوشی به کمک ۳ میکروفون قدرتمند خود امکان ثبت صدای ویدیو های ۳۶۰ درجه ای که توسط Nokia OZO ثبت می‌شوند را فراهم کرده.

Nokia 8 Sirocco

بیشتر

جالب است بدانید امکان اتصال هدفون تنها از طریق پورت USB Type-C گوشی امکان پذیر است و متاسفانه یا خوشبختانه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی حذف شده. البته این گوشی همراه با یک عدد تبدیل جک ۳.۵ به پورت یو اس بی در جعبه‌ی دستگاه عرضه می‌شود. نوکیا ۸ سیروکو نیز همچون نوکیا ۷ پلاس از حداقل ۲ سال پشتیبانی و حافظه ابری نامحدود جهت آپلود تصاویر دوربین بهره می‌برد.

Nokia 8 Sirocco

۸ سیرورکو برخلاف ۸، ضد آب است و مجوز IP67 را نیز گرفته. نو رسیده‌ی جدید خانواده ی نوکیا ۷۴۹ یورو قیمت دارد و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در آوریل 2018، برابر با اردیبهشت ۹۷، عرضه می‌شود.

شما همراهان گرامی، Nokia 8 Sirocco را نیز همچون دیگر دستگاه های نوکیایی، به محض ورود به بازار جهانی می توانید از فروشگاه اینترنتی سی و سه پل خریداری نمایید.

نوشته‌های مرتبط

معرفی رسمی Nokia 1 در MWC 18

توسطاحسان پولاد 6 سال پیش

معرفی رسمی Nokia 7 Plus در MWC 18

توسطاحسان پولاد 6 سال پیش
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پیگیری سفارش

حساب کاربری

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم