مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

رندر های جدید از نوکیا 1 و نوکیا 7 پلاس

نوشته شده در تاریخ6 سال پیش توسط
دوست داشتن0

مرد مشهور افشا کننده، Evan Blass، در اکانت تویتر خود از رندر‌ های نوکیا ۱ و نوکیا ۷ پلاس رونمایی کرد. هر دو دستگاه در نگاه اول به نظر می‌رسد چهره‌ی خوبی داشته باشند. طراحی نوکیا ۱ را می‌توان ترکیبی از آشا و لومیا های پایین رده دانست. حتی منحنی های آن خصوصا در رنگ قرمز ما را به یاد 808 Pureview می‌اندازد. ۷ پلاس را نیز می‌توان یک نسخه‌ی بهبود یافته از ۷ معرفی کرد.

نوکیا ۱

نوکیا Nokia 1

در ابتدا حدود ۲ ماه پیش خبر هایی از نوکیا ۱ به گوش می‌رسید که توسط یک جاسوس خبره‌ی روسی فاش شده بود. او مشخصات زیر را در مورد Nokia 1 فاش کرده بود:
سیستم عامل : Android Go
صفحه نمایش : IPS LCD in HD resolution
حافظه رم : 1GB
حافظه داخلی : 8GB of storage

نوکیا 808 Pureview

آن طور که به‌نظر می‌رسد، نوکیا ۱، یک پایین رده‌ی ۹۰ یورویی است که به‌همراه Android Go، یک ورژن از اندروید که مخصوص دستگاه های پایین رده است، عرضه می‌شود. به احتمال زیاد این گوشی برای استفاده‌ی کاربران مناطق درحال توسعه‌ی آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین طراحی شده باشد. در کل، نوکیا ۱ گوشی خوبی به‌نظر می‌رسد و می‌تواند نقش یک گوشی پایین رده‌ی نوکیایی را به‌خوبی ایفا کند.

نوکیا ۷ پلاس

نوکیا Nokia 7 +

ایوان همچنین رندر هایی را از Nokia 7 Plus نیز منتشر کرده که بر این اساس آن را می‌توان بزرگ‌ترین و اولین موبایل HMD با نسبت ابعاد صفحه نمایش ۱۸:۹ دانست. ۷ پلاس چهره‌ی زیبایی دارد و همچون نوکیا ۶ ۲۰۱۸ از طراحی دو رنگه استفاده کرده. در قسمت جلوی گوشی یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی بزرگ، دوربین سلفی و همچنین لوگوی برند نوکیا به چشم می‌خورد. در قسمت پشتی نیز یک دوربین دوگانه با لنز های قدرتمند زایس، یک سنسور اثر انگشت و فلش LED دوگانه چشم نوازی می‌کنند.
همچنین در پایین قسمت پشتی دستگاه، برند android one حک شده که به معنی اندروید خالص می‌باشد، با حداقل ۲ سال پشتیبانی آپدیت. در حقیقت تا الآن هم HMD از سیستم عامل‌اندروید استفاده می‌کرده اما اکنون تصمیم به استفاده از نام تجاری گوگل در دستگاه های خود نیز گرفته است. در قسمت زیر تعدادی از مشخصات احتمالی نوکیا ۷ پلاس را مشاهده می‌کنید :

صفحه نمایش : 6 inch, 18:9 ratio, Full HD +
پردازنده : Snapdragon 660, Adreno 512 GP
حافظه : 4GB RAM, 64GB storage expandable up to 128 GB with MicroSD
دوربین : 12MP + 13 MP, ZEISS, 2X optical zoom, 16MP front camera with f/2.0 aperture, Dual PD all pixel focus, Nokia Pro Mode app, Bothie
درگاه : USB-C
باتری : Fast charging
سیستم عامل : Android 8.0 preinstalled, upgrade to 8.1 possible

نوکیا Nokia 7 plus
انتظار می‌رود هر دو دستگاه در کنگره جهانی موبایل امسال که ۲۵ فوریه، معادل ۶ اسفند برگزار می‌شود، رونمایی بشوند. همچنین تاریخ موجود در عکس ها نیز این گزاره را تایید می‌کند. همچنین شما همراهان گرامی، پس از معرفی و عرضه این دستگاه ها، می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی سی و سه پل تهیه نمایید.

نوشته‌های مرتبط

بررسی تخصصی Nokia 5.1 Plus

توسطاحسان پولاد 5 سال پیش

معرفی رسمی Nokia X6

توسطاحسان پولاد 5 سال پیش

معرفی رسمی Nokia 1 در MWC 18

توسطاحسان پولاد 6 سال پیش

معرفی رسمی Nokia 7 Plus در MWC 18

توسطاحسان پولاد 6 سال پیش

معرفی رسمی Nokia 3310 4G

توسطاحسان پولاد 6 سال پیش

گوشی 5 دوربینه ی جدید نوکیا

توسطاحسان پولاد 6 سال پیش

آموزش آپدیت اندروید نوکیا

توسطاحسان پولاد 6 سال پیش

معرفی رسمی نوکیا ۶ (۲۰۱۸)

توسطاحسان پولاد 6 سال پیش
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پیگیری سفارش

حساب کاربری

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم