4.2
(8102 نظرات)
کدرهگیری پست نداره
خودش ۱۹ تومنه ال سی دیشو گذاشتی ۱۹
سلام وقت شما بخیر دو مدل ال سی دی هست ، اون مبلغ ۸ تومن خیلی فرق در رنگ و نمایش داره؟؟ مهمه برام و اینکه ممکنه مشکل پیش بیاد براش؟
سلام شرمنده درب پشتی اصلی ارسال میشود؟
با سلام بنده چندتا قاب تست کردم هیچ کدوم فیت خود گوشی نشد همه شون بزرگتر از قاب اصلی بود ایا قاب اصلی و فابریکی m32 4g موجود دارید؟
ببخشید این قلم مناسب گوشی a۲۵ میشه اگه نمیشه قلم دیگری دارید که واسه گوشیم بشه
سلام. فرق درجه یک و درجه دو چیست؟ با توجه به اینکه در هردو کیفیت مورد قابل فروش آی سی دار و بدون آی سی موجود دارید.
این چرا با عکسی که گذاشتین توی برنامه ی ترب فرق داره؟ من کانکتور سیمکارت نوکیا برای اشا۲۰۰میخوام این برای نوکیا۲۰۰ نیست موجود دارین یا نه؟
سلام وقت بخیر.این لنز به گوشی a71 هم می خوره
سلام میزان نگهداری هر بار شارژ چند ساعت هست
سلام برد شارژ خود گوشی نسخه e هستش اگه Bبندازم جواب میده؟؟
کدرهگیری پست نداره