خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
سلام
شیشه دوربین بخاطر ضربه شکسته شد و این شیشه رو خریداری کردم فارغ از خود محصول جا داره تشکر کنم بخاطر بسته بندی ارسال کیف کردم خدایی، زنده باد .
سلام
جنس اصل هستش
و درب پشتی مثل فابریک خودش شیشه ای هستش
یا ازن پلاستکی هاس
چون در پشت من شکسته و دنبال درب اصلیش میگردم
خشاب سیمکارت به رنگ نوک مدادی با واشر موجود هست ؟
سلام
خشاب سیمکارت به رنگ نوک مدادی با واشر موجود هست ؟
اطلاع دهید با تشکر از شما
سلام شیشه روی دوربین شکسته باید برای نصبش گوشی باز بشه یا نه ؟
میشه گوشی رو بفرستم براتون تعویض کنین شیشه اش رو.
با تشکر
با تشکر از ارسال سریعتون با بسته بندی خوب بدون عیب و ایراد دستم رسید خیلی عالی جواب داد