خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
سلام وقت بخیر
آیا این محصول طلق گلس گوشی هستش یا نه لایه محافظ اسدانداردتاچ ال سی دی هستش ؟
انصافا تا الان خوب بوده تو شارژ نگه داشتن،تنها فرقش با فابریک اینه که چینی ننوشه،کاملا انگلیسی نوشته روش،تاریخ تولیدشم با فابریک یکی هستش،تا الان از فروشگاه شما چندین قطعه گرفتن،همش خوب بوده،خدا بهتون خیر بده
برد شارژ پوکو اف ۳
مهندس جان رک بپرسم همه جواب بگیرن برد شارژ آی سی دارتون از فست شارژ ۳۳ وات و انتقال داده با قیمت اعلامی ۳۱۰ تومان،آیا پشتیبانی میکند؟؟؟