نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star_border
- د 1403/12/29
star خریدار تایید شده

نظر در باره کالا

فلت کیفیت ساخت متوسطی دارد اما به خوبی کار میکنه. کار راه میندازه و خوب هست. مطابق با نمونه اصلی نیست. در کل راضی هستم.

امتیاز 
star star star star_border star_border
- د 1403/12/29
star خریدار تایید شده

نظر در باره کالا

کیفیت دوربین خوب بود موقع زوم کیفیت کم نمیشه مثل نمونه اصلی کار می کنه. در کل از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. ممنون از فروشگاه 33 پل به خاطر تهیه لوازم با کیفیت.

امتیاز 
star star star star star_border
- د 1403/12/29
star خریدار تایید شده

نظر در باره کالا

با سلام
قاب کیفیت خوبی داشت. تمام المان های عایق و فلت های داخلی مطابق با عکس بود و نقاط اتصال پیچ ها با کیفیت و دقت بودند. تنها مورد نبود اسپیکر روی قاب هست که البته ایرادی بر فروشنده محترم وارد نیست. فقط نوشتم اگر کسی خواست سفارش بدهد به فکر اسپیکر هم باشد چرا که خودم هم موقع سفارش متوجه نشدم والا اسپیکر هم سفارش میدادم. درب پشتی هم با کیفت و دارای انحنا مثل نمونه اصلی و شیشه ای است فقط لگوی اصلی پایین را ندارد. اما در کل از خرید راضی هستم.

امتیاز 
star star star star star_border
فرزان 1403/12/26

محکم نبودن نوک قلم

سلام و احترام
میخواستم بدونم بیشتر این نسخه های کپی نوک آنها لق بوده و هنگام نوشتن و برداشتن نوک آن فرو رفته و دوباره بیرون می آید
من خودم تهیه کردم همینطور بود
میخواستم بدونم آیا این محصول هم همینطور است یا خیر؟
ممنون

امتیاز 
star star star star star_border
محمد ر 1403/12/25
star خریدار تایید شده

عالی

بسته سالم به دستم رسید و به موقع.
کیفت ساخت عالی هم داشت.
با تشکر از فروشگاه 33 پل.

امتیاز 
star star star star star_border
سعید 1403/12/22

ال سی دی

آیا نوشته یا آرم نوکیا روی گوشه ی راست ال سی دی هست یا نه ؟

امتیاز 
star star star star star_border
نیما رهنما 1403/12/21

درب پشت آبی روشن اما پلاستیکی !

عرض درود و خسته نباشید من درب پشت سامسونگ m32 مدل آبی روشن سفارش دادم کاملا زیبا بود ولی یه عیب داشت اونم وقتی چسب حرارتی گوشی فروشی زد که پشت تلفن نصب کنه چسب باعث شد این قاب چند جا بسوزه و لک بیوفته جنس پلاستیکی اصلا مقاوم نیست لطفا محصول اورجینال و فابریکی رو موجود کنید ما فروشگاه سی و سه پل رو معتبر و عالی میدونیم

امتیاز 
star star star star_border star_border
سجادی 1403/12/19
امتیاز 
star star star star star_border
رحیم زاده 1403/12/09

نظر تخصصی شما

سلام و درود،ببخشید بنده یک سوال داشتم،بنده اومدم سرخود اسپری پاک کننده به پاور بلندگوم و میکروفن زدم،گوشیم پوکو آف ۳ هست،متاسفانه میکروفن از کار افتاد،تعویض کردم،الان اوایل مکالمه قطع و وصل میشه،فست شارژ و آنتن و سرعت دانلود مثل سابق هست و با هدفون اصلا مشکلی نداره،بردم تعمیرگاه دوباره گفت شاید لازم باشه اول آنتن و اگر نشد این چیپ که قطعات بلند روی اون هست تعمیر بشه،جااب اینه اینه که مثلا در ضبط تلگرام، میکروفن تعویضی سالمه،بنظرتون مشکلش کجاست و تعمیرکار درست گفته یا باید میکروفن تعویض بشه،یعنی قطعه ای که میکروفن روی اون قرار داره خرابه ؟در کل موندم،از این اسپری های پاک کننده برد های الکتریکی استفاده کردم.ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید ?

امتیاز 
star star star star_border star_border
محمد حسین 1403/12/06

خیلی خیلی خوب

خیلی خیلی خوب

امتیاز 
star star star star star_border
حبیب 1403/12/04

خوب

خوب هنوز نیامده

امتیاز 
star star star star_border star_border
S 1403/11/25

چند سانته ؟

اندازه کابل

دسته بندی