خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
کیفیت دوربین خوب بود موقع زوم کیفیت کم نمیشه مثل نمونه اصلی کار می کنه. در کل از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. ممنون از فروشگاه 33 پل به خاطر تهیه لوازم با کیفیت.
با سلام
قاب کیفیت خوبی داشت. تمام المان های عایق و فلت های داخلی مطابق با عکس بود و نقاط اتصال پیچ ها با کیفیت و دقت بودند. تنها مورد نبود اسپیکر روی قاب هست که البته ایرادی بر فروشنده محترم وارد نیست. فقط نوشتم اگر کسی خواست سفارش بدهد به فکر اسپیکر هم باشد چرا که خودم هم موقع سفارش متوجه نشدم والا اسپیکر هم سفارش میدادم. درب پشتی هم با کیفت و دارای انحنا مثل نمونه اصلی و شیشه ای است فقط لگوی اصلی پایین را ندارد. اما در کل از خرید راضی هستم.
سلام و احترام
میخواستم بدونم بیشتر این نسخه های کپی نوک آنها لق بوده و هنگام نوشتن و برداشتن نوک آن فرو رفته و دوباره بیرون می آید
من خودم تهیه کردم همینطور بود
میخواستم بدونم آیا این محصول هم همینطور است یا خیر؟
ممنون
درب پشت آبی روشن اما پلاستیکی !
عرض درود و خسته نباشید من درب پشت سامسونگ m32 مدل آبی روشن سفارش دادم کاملا زیبا بود ولی یه عیب داشت اونم وقتی چسب حرارتی گوشی فروشی زد که پشت تلفن نصب کنه چسب باعث شد این قاب چند جا بسوزه و لک بیوفته جنس پلاستیکی اصلا مقاوم نیست لطفا محصول اورجینال و فابریکی رو موجود کنید ما فروشگاه سی و سه پل رو معتبر و عالی میدونیم
سلام و درود،ببخشید بنده یک سوال داشتم،بنده اومدم سرخود اسپری پاک کننده به پاور بلندگوم و میکروفن زدم،گوشیم پوکو آف ۳ هست،متاسفانه میکروفن از کار افتاد،تعویض کردم،الان اوایل مکالمه قطع و وصل میشه،فست شارژ و آنتن و سرعت دانلود مثل سابق هست و با هدفون اصلا مشکلی نداره،بردم تعمیرگاه دوباره گفت شاید لازم باشه اول آنتن و اگر نشد این چیپ که قطعات بلند روی اون هست تعمیر بشه،جااب اینه اینه که مثلا در ضبط تلگرام، میکروفن تعویضی سالمه،بنظرتون مشکلش کجاست و تعمیرکار درست گفته یا باید میکروفن تعویض بشه،یعنی قطعه ای که میکروفن روی اون قرار داره خرابه ؟در کل موندم،از این اسپری های پاک کننده برد های الکتریکی استفاده کردم.ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید ?
نظر در باره کالا
فلت کیفیت ساخت متوسطی دارد اما به خوبی کار میکنه. کار راه میندازه و خوب هست. مطابق با نمونه اصلی نیست. در کل راضی هستم.