خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
سلام
شارژر اصلی گوشی ال جی ایکس پاور اصلا مشکی (سفیده) نیست
بنظرتون این شارژر اصلی هست؟
امتیاز
starstarstarstarstar
احسان1404/05/09
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
سلام، الان هم موجود هست؟
امتیاز
starstarstarstarstar
علی1404/05/08
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
سلام خسته نباشید وقت بخیر این درب پشت به آیفون فیک هم میخوره؟
امتیاز
starstarstarstarstar
کوروش 1404/05/07
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
دوتاباطری کتابی لیتیومی پلمیری ۴ ولت میخواستم با امپر ۳۰۰۰ یا بیشتر شما دارید
ویا میشه دوتا ۳.۷ بجاش انداخت
برای مانیتوری ۹ اینچ مارشال
قبلیش دوتا ۴ ولت ۱۸۰۰ امپر بود
امتیاز
starstarstarstarstar
حضرتی 1404/05/06
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
سلام خسته نباشید برد نوکیا g20 هنوز موجوده؟
و اگر که هست نو هست یا استوک؟
امتیاز
starstarstarstarstar
کاربر1404/05/06
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
با سلام
آیا این باتری ساخت ویتنام است ؟
امتیاز
starstarstarstarstar
مهدی1404/05/05
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
سلام عرض ادب خواستم ببینم درب پشتش هم همراهش هست?
امتیاز
starstarstarstarstar
معین1404/05/05
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
با سلام فریم شرکتی با فریم با با السیدی فریم جز باتری کیفیت صفحه فرق میکنه ؟
امتیاز
starstarstarstarstar
محمد 1404/05/05
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
سلام این فلت ها ساخت کدوم کشور هستن؟ و چه تفاوتی با فلت اصلی گوشی دارند؟
امتیاز
starstarstarstarstar
مهدی1404/05/04
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
سلام چرا خرید ۳ عدد ب بالا قیمتش از دو ععد ب بالا بیشتره؟?
امتیاز
starstarstarstarstar
091094142971404/05/02
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
این قاب گوشی نوکیا مشکیه
امتیاز
starstarstarstarstar
محمد1404/05/02
خرید این محصول را توصیه میکنم :thumb_downمطمئن نیستم
درود بر شما، گوشی من سامسونگ a52s هست. قابلیت شارژ ۲۵ واتی داره. کدام مدل شارژر رو پیشنهاد میکنید. سپاس
سلام
شارژر اصلی گوشی ال جی ایکس پاور اصلا مشکی (سفیده) نیست
بنظرتون این شارژر اصلی هست؟