نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star
سیدحسینی 1404/05/10

سلام
شارژر اصلی گوشی ال جی ایکس پاور اصلا مشکی (سفیده) نیست
بنظرتون این شارژر اصلی هست؟

امتیاز 
star star star star star
احسان 1404/05/09

سلام، الان هم موجود هست؟

امتیاز 
star star star star star
علی 1404/05/08

سلام خسته نباشید وقت بخیر این درب پشت به آیفون فیک هم میخوره؟

امتیاز 
star star star star star
کوروش 1404/05/07

دوتاباطری کتابی لیتیومی پلمیری ۴ ولت میخواستم با امپر ۳۰۰۰ یا بیشتر شما دارید
ویا میشه دوتا ۳.۷ بجاش انداخت
برای مانیتوری ۹ اینچ مارشال
قبلیش دوتا ۴ ولت ۱۸۰۰ امپر بود

امتیاز 
star star star star star
حضرتی 1404/05/06

سلام خسته نباشید برد نوکیا g20 هنوز موجوده؟
و اگر که هست نو هست یا استوک؟

امتیاز 
star star star star star
کاربر 1404/05/06

با سلام
آیا این باتری ساخت ویتنام است ؟

امتیاز 
star star star star star
مهدی 1404/05/05

سلام عرض ادب خواستم ببینم درب پشتش هم همراهش هست?

امتیاز 
star star star star star
معین 1404/05/05

با سلام فریم شرکتی با فریم با با السیدی فریم جز باتری کیفیت صفحه فرق میکنه ؟

امتیاز 
star star star star star
محمد 1404/05/05

سلام این فلت ها ساخت کدوم کشور هستن؟ و چه تفاوتی با فلت اصلی گوشی دارند؟

امتیاز 
star star star star star
مهدی 1404/05/04

سلام چرا خرید ۳ عدد ب بالا قیمتش از دو ععد ب بالا بیشتره؟?

امتیاز 
star star star star star
09109414297 1404/05/02

این قاب گوشی نوکیا مشکیه

امتیاز 
star star star star star
محمد 1404/05/02

درود بر شما، گوشی من سامسونگ a52s هست. قابلیت شارژ ۲۵ واتی داره. کدام مدل شارژر رو پیشنهاد میکنید. سپاس

دسته بندی