خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
حاجی تا حالا کجا بودین شما چرا انقد دیر من پیداتون کردم...واقعا انلاین شاپ کامل و اجناس با کیفیتی میفروشین.
آمون نگهدار همتون باشه فقط ای کاش قطعات نوکیا ریزارو بیشتر داشتین مثل ای سی شارژ،پولکی دکمه و....
تا حالا خیلی ازتون خرید نکردم چون تازه یافتمتون ولی بگم تمووووم پولی ک دادم بتون ناموسا حلالتون
اسم سایتشو نمیارم ولی هستن اونایی ک دغل میکنن
من دیگه مشتری ثابت شدم
صد در صد قیمت درست نیست هست؟؟