نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star
وحید 1404/11/01

سلام خسته نباشید ببخشید من قاپ پشت شیاومی پوکو ام چهار پرو میخواستم رنگ زردش

امتیاز 
star star star star star
احمد ح 1404/11/01
star خریدار تایید شده

درود بر شما? دو تا سوال داشتم...

1. تراکم پیکسل جنس کمتر از تراکم پیکسلی و کیفیت هست؟
2. فلت متصل شونده به مین برد و برد شارژ، به خود LCD متصل هست درسته؟

ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین??

امتیاز 
star star star star star
مهدی ن 1404/10/30

سلام این السیدی اورجیناله؟ اثرانگشت کار میکنه؟

امتیاز 
star star star star star
صادق 1404/10/30

سلام، موجود نمیشه این آداپتور؟ چه زمانی موجود میشه؟

امتیاز 
star star star star star
عباس افضلی 1404/10/30

این محصول خیلی گرونه یه لامصب محتابی کار همون می کنه

امتیاز 
star star star star star
سینا 1404/10/29

ریجن هند چیه گوشی من یک خشاب سیمکارت میخوره که میشه دوتا سیم‌کارت گذاشت

امتیاز 
star star star star star
مهدی 1404/10/29

سلام تاچ ال سی دی بافریم ردمی نوت 11 خوب کارمیکنه من قبلا گرفتم کارنمیکنه هنگ داره

امتیاز 
star star star star star
مهدی ن 1404/10/29
star خریدار تایید شده

جنسش خوبه و واقعا راحته
لغزندگی اش روی صفحه عالیه

امتیاز 
star star star star star
مهدی ن 1404/10/29
star خریدار تایید شده

من مدل میکروفایبر سفارش دادم
تمیز کنندگی اش واقعا خوبه ولی یکم خشکه پارچش
اولی خشکیش باعث میشه بیشتر دووم بیاره
پیشنهاد میکنم

امتیاز 
star star star star star
مهدی ن 1404/10/29
star خریدار تایید شده

دقیقا مثل دکمه های خود گوشی فیت شد
از نظر رنگ و متریال هم با کیفیته

امتیاز 
star star star star star
مهدی ن 1404/10/29
star خریدار تایید شده

لنز دوربینش استوک خود گوشی بود از این بابت واقعا خیلی خوب شد.
درب پشتش هم با وجود اینکه شرکتی نبود ولی کاملا دقیق فیت شد و از بیرون هم مشخص نیست که عوض شده

امتیاز 
star star star star star
محمد 1404/10/27

سلام برای آیفون xsمناسبه ؟

دسته بندی