4.2
(8102 نظرات)
این که برای من ارسال شده بدون led بود
ببخشید سه نظام دارید که دوتا پیچ بوخوره باید یکی به ریمورم بوخوره یکی هم به میله ریموور برا همین می پرسم .
سلام. شنبه ارسال دارین؟ و دو سیم کارت درسته؟
تاچ ال سی دی پکو 65 باهم است یا تکی عوض می شود
این دکمه به مدل mi9se هم میشه استفاده کرد ؟
رنک مشکی موجود ندارید؟
سلام من السیدی ارزون انداختم صحفه هنگ میکنه الان این اولد که درجه ۲ میشه بندازم دیگه این مشکلو نداره سنسور اثر انگشت کار میکنه با این اولد؟
سلام. لطفا در مورد فرق فلت بدون آی سی و آی سی دار یه توضیح میدید. ممنونم
سلام و عرض ادب تعدادی آی سی skhynixو samtecو غیره که مخصوص موبایل و تبلت هست ، دارم خرید دارید؟
سلام وقت بخیر جناب برد سامسونگ a15سالم هست برد شارژ نمیخوام برد اصلی رو میخوام
سلام خواستم بدونم نشتی هم داره ؟یعنی کج بشه مایع ازش بیرون میریزه؟آب بندی خیلی برام مهمه
قابلست تعویض نوک رو داره؟
این که برای من ارسال شده بدون led بود