نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star_border
غلام رضا 1404/12/09

این که برای من ارسال شده بدون led بود

امتیاز 
star star star star star
محمد 1404/12/08

ببخشید سه نظام دارید که دوتا پیچ بوخوره باید یکی به ریمورم بوخوره یکی هم به میله ریموور برا همین می پرسم .

امتیاز 
star star star star star
M 1404/12/08

سلام. شنبه ارسال دارین؟ و دو سیم کارت درسته؟

امتیاز 
star star star star star
بیابانی 1404/12/08

تاچ ال سی دی پکو 65 باهم است یا تکی عوض می شود

امتیاز 
star star star star star
مرتضی 1404/12/07

این دکمه به مدل mi9se هم میشه استفاده کرد ؟

امتیاز 
star star_border star_border star_border star_border
محمد ی 1404/12/07

رنک مشکی موجود ندارید؟

امتیاز 
star star star star star
حیین 1404/12/05

سلام من السیدی ارزون انداختم صحفه هنگ میکنه الان این اولد که درجه ۲ میشه بندازم دیگه این مشکلو نداره سنسور اثر انگشت کار میکنه با این اولد؟

امتیاز 
star star star star star
hamed 1404/12/03

سلام. لطفا در مورد فرق فلت بدون آی سی و آی سی دار یه توضیح میدید. ممنونم

امتیاز 
star star star star star
علی کریمی 1404/12/03

سلام و عرض ادب
تعدادی آی سی skhynixو samtecو غیره که مخصوص موبایل و تبلت هست ، دارم خرید دارید؟

امتیاز 
star star star star star
Ali M 1404/12/02

سلام وقت بخیر جناب برد سامسونگ a15سالم هست برد شارژ نمیخوام برد اصلی رو میخوام

امتیاز 
star star star star star
مجتبی 1404/12/01

سلام خواستم بدونم نشتی هم داره ؟یعنی کج بشه مایع ازش بیرون میریزه؟آب بندی خیلی برام مهمه

امتیاز 
star star star star star
ali 1404/12/01

قابلست تعویض نوک رو داره؟

دسته بندی