نظرات و سوالات من

امتیاز 
star star star star star
سجاد 1405/01/23

آقا منی که هات اسپاتم مشکل داره همش اون دستگاهی که واسش هات اسپات کردم قطع وصل میشه باید چیکار کنم یا اول تماس صدام اصلا نمیره تا یک بار روی ایفون بزارم دوباره بزارم روی گوشی صدام بره واس طرف با برد شارژ مشکلم حل میشه عوض کنم

امتیاز 
star star star star star
مهسا 1405/01/22

سلام کپی این محصول به گوشی نوت 10 لایت میخونه؟ میتونم باهاش کار کنم؟ مشکلی ایجاد نمیکنه؟

امتیاز 
star star star star star
آرش ق 1405/01/21
star خریدار تایید شده

سلام. واقعا این جنس اورجيناله..

امتیاز 
star star star star star
محمد مهدی 1405/01/20

قلمی دارید کا به A16 بخوره سراق دارید؟

امتیاز 
star star star star star
مهران م 1405/01/19
star خریدار تایید شده

با تشکر فراوان از سایت سی و سه پل. نسخه آی سی دار این برد رو خریداری کردم. دقیقا چیزی که میخواستم بود. بسیار باکیفیت بود. تمام قطعات با دقت و تمیز روی برد نصب شده بودند. فست شارژینگ، خروجی صدا، آنتن و... همگی به درستی کار میکردند.

امتیاز 
star star star star star
مهران م 1405/01/19
star خریدار تایید شده

با تشکر فراوان از سایت سی و سه پل. نسخه ۶۰۰۰ مشکی این محصول با ارسال سریع بدستم رسید سالم و با بسته بندی مطمئن. اورجینال و بسیار باکیفیت. دقیقا برابر حتی بهتر از نسخه اصلی و البته باقیمتی مناسب. خیلی از خریدم راضی بودم. خوشحالم که سایت سی و سه پل رو پیدا کردم.

امتیاز 
star star star star star
کسرا 1405/01/19

قاب و شاسی گوشی سونی اکسپریا ام ۲ با شیشه رویی و درب های اطراف گوشی هست؟ من درب پورتهای دورتا دور گوشیم هم کنده شده و میخوام نو کنم
گوشی نوستالژی واسم ممنون میشم راهنماییم کنید

امتیاز 
star star star star star
محمد مهدی 1405/01/18

به A16 میخوره؟

امتیاز 
star star star star star
رضا 1405/01/15

درود عرض ادب و احترام
برای تعویض شیشه لنز دوربین آیا درب گوشی باید باز بشه؟

امتیاز 
star star star star star
مبين ت 1405/01/15
star خریدار تایید شده

من کیفیت بسیار خوب و بدون فریم رو خریدم و خیلی خوب بود ولی این کیفیت به ضربه کمی حساس هست و من گوشیم یک بار افتاد از پایین ترک خیلی کمی برداشت که زیاد تو چشم نبود ولی نسبت به کیفیت نور عالی داشت
پیشنهاد میکنم این محصولو به عزیزان تیپاکس بسپارید چون با احتیاط حمل کردند و بسته من هیچ اسیبی ندید
پسر خاله من ال سی دی سفارش داد و به پست سپرد که عزیزان پست اصلا به اینکه روی بسته نوشته شده با احتیاط حمل شود توجه نکردند و ال سی دی رو خراب دست ایشون رسوندند
در کل نور خوبی داره و کیفیتش خوبه ال سی دی رو خودم نصب کردم و پیشنهاد میکنم اگر چسب نسوز دارید روی اون بخش پایینی فلت بزنید چون ال سی دی فابریکی خودش داشت پیشنهاد میکنم برای جلو گیری از اتصال شاسی به مقاومت های روی فلت
ولی نور این ال سی دی به نور ال سی دی کیفیت اصلی نمیرسه

امتیاز 
star star star star star
مسعود کريم نژاد 1405/01/14

سوالی نیست

امتیاز 
star star star star star
09100996150 1405/01/14

خیلی ممنون برد کامل ردمی9rدارید

دسته بندی