خلاصه نظرات
4.2
(8102 نظرات)
من کیفیت بسیار خوب و بدون فریم رو خریدم و خیلی خوب بود ولی این کیفیت به ضربه کمی حساس هست و من گوشیم یک بار افتاد از پایین ترک خیلی کمی برداشت که زیاد تو چشم نبود ولی نسبت به کیفیت نور عالی داشت
پیشنهاد میکنم این محصولو به عزیزان تیپاکس بسپارید چون با احتیاط حمل کردند و بسته من هیچ اسیبی ندید
پسر خاله من ال سی دی سفارش داد و به پست سپرد که عزیزان پست اصلا به اینکه روی بسته نوشته شده با احتیاط حمل شود توجه نکردند و ال سی دی رو خراب دست ایشون رسوندند
در کل نور خوبی داره و کیفیتش خوبه ال سی دی رو خودم نصب کردم و پیشنهاد میکنم اگر چسب نسوز دارید روی اون بخش پایینی فلت بزنید چون ال سی دی فابریکی خودش داشت پیشنهاد میکنم برای جلو گیری از اتصال شاسی به مقاومت های روی فلت
ولی نور این ال سی دی به نور ال سی دی کیفیت اصلی نمیرسه
آقا منی که هات اسپاتم مشکل داره همش اون دستگاهی که واسش هات اسپات کردم قطع وصل میشه باید چیکار کنم یا اول تماس صدام اصلا نمیره تا یک بار روی ایفون بزارم دوباره بزارم روی گوشی صدام بره واس طرف با برد شارژ مشکلم حل میشه عوض کنم