خلاصه نظرات
4.2
(8106 نظرات)
ممنون از فروشگاه خوبتون که قاب این گوشی رو موجود کردین من خیلی دنبال این قاب بودم ولی هیچ جا متاسفانه نداشتن کیفیت قاب هم خیلی خوب و تمیز بود ممنون
خیلی فیت و اندازه گوشی بود ممنون فقط یه خورده تو ارسال تاخیر داشتید ولی بازم ممنون
سلام خسته نباشید
نوشته پشت قاب Mi هست یا Redmi؟
دقیقا مطابق با عکس هست؟