4.2
(8072 نظرات)
السیدی گوشی نوکیا ۳۲۱۰ مدل TA1618 صفحه ۲.۴ اینج هستش دارید لطفاً راهنمایی کنید منو لطفا با سپاس از شما
سلام گوشی من a145p هست میخوره بهش؟
سلام وقت بخیر کیفیت اورجینال شرکتی با فابریک گوشی یکیه ؟ یا هنوزم کیفیتش کمی پایینتر از فابریکه ؟
لطفا موجود کنید
اگر خشاب قبلی تک سیم بوده باشه دو سیم بش میخوره ؟
قاب و شاسی آنر ۸x فلزی است یا پلاستیکی؟
سلام چطور وارد فروشگاه بشم چیز دیگه میخوام
سلام ببخشید این با گلس وبا دکمه است
آیا درجه ۱ اصلی هست؟
ببخشید این قلم ها اصلی هستند ضمنا کدام گارانتی ساپورت میکنه
سلام وقت شما بخیر ال سی دی a7 20017 میخواستم موجود دارین لطفا با ذکر قیمت تشکر از لطف بزرگی شما
برد آنتن میخواستم
السیدی گوشی نوکیا ۳۲۱۰ مدل TA1618 صفحه ۲.۴ اینج هستش دارید لطفاً راهنمایی کنید منو لطفا با سپاس از شما