مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ
برچسب‌ها

راهنمای خرید قاب و کاور تلفن همراه

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش
دوست داشتن0

امروزه گوشی های هوشمند را می توان عضو جدیدی از اعضای خانواده  ها دانست! این روزها با توجه به گرانی ارز و به تبع آن گرانی گوشی های هوشمند، مراقبت و نگهداری از آنها هم به مانند دیگر اعضای خانواده لازم و ضروریست. گوشی های هوشمند گرانتر از گوشی های پیشین هستند. آسیب پذیری و حساس بودن قطعات این گوشی ها مانند تاچ اسکرین (صفحه لمسی) آن از دیگر مواردی است که باعث شده تا حفاظت و نگهداری آن ها با اهمیت تر از گذشته باشد. به همین منظور اغلب افراد برای حفاظت از گوشی های خود در برابر ضربه خوردن و صدمه دیدن اقدام به تهیه ی قاب و کاور برای آن می کنند. موضوع خرید کاور گوشی از جمله مواردیست که شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد، اما از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین بسیاری از افراد در هنگام تهیه کاور برای اسمارت فون خود با مدل های بسیاری مواجه می شوند که آن ها را سردرگم می کند. خرید یک قاب مناسب می تواند به شما این اطمینان را بدهد که گوشیتان در برابر صدمات ناشی از افتادن و یا ضربه خوردن مقاوم است؛ لذا خواهید توانست با خیال راحت از آن استفاد کنید.

امروزه گوشی های هوشمند را می توان عضو جدیدی از اعضای خانواده  ها دانست! این روزها با توجه به گرانی ارز و به تبع آن گرانی گوشی های هوشمند، مراقبت و نگهداری از آنها هم به مانند دیگر اعضای خانواده لازم و ضروریست. گوشی های هوشمند گرانتر از گوشی های پیشین هستند. آسیب پذیری و حساس بودن قطعات این گوشی ها مانند تاچ اسکرین (صفحه لمسی) آن از دیگر مواردی است که باعث شده تا حفاظت و نگهداری آن ها با اهمیت تر از گذشته باشد. به همین منظور اغلب افراد برای حفاظت از گوشی های خود در برابر ضربه خوردن و صدمه دیدن اقدام به تهیه ی قاب و کاور برای آن می کنند. موضوع خرید کاور گوشی از جمله مواردیست که شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد، اما از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین بسیاری از افراد در هنگام تهیه کاور برای اسمارت فون خود با مدل های بسیاری مواجه می شوند که آن ها را سردرگم می کند. خرید یک قاب مناسب می تواند به شما این اطمینان را بدهد که گوشیتان در برابر صدمات ناشی از افتادن و یا ضربه خوردن مقاوم است؛ لذا خواهید توانست با خیال راحت از آن استفاد کنید. انتخاب درست و خرید موفق یک کاور مناسب می تواند یک تجربه ی خوشایند برای شما باشد. از همین رو در این مقاله تصمیم گرفته ایم که بررسی انواع قاب های موبایل موجود در بازار پرداخته و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم. بنابراین تا انتهای این مقاله با وبلاگ فروشگاه قطعات موبایل سی و سه پل همراه باشید.

اهمیت استفاده از کاور برای گوشی هوشمند

نخستین سوالی که پیش می آید ضرورت استفاده از کاور موبایل است. گوشی های هوشمند در دهه گذشته پیشرفتی باور نکردنی داشتند. روند تغییرات و بهبودهای ارائه شده توسط سازندگان مختلف گوشی ها بسیار سریع بود. اسمارت فونها همانقدر که به لحاظ عملکردی بهبود یافتند به همان اندازه میزان ظرافت و قیمتشان نیز صعودی بوده است. این ظرافت بکار رفته در طراحی و ساخت قطعات مختلف سبب آسیب پذیرتر شدن این محصولات شده است. مثلا ممکن است گوشی شما با یک بار به زمین افتادن همچنان کار کند اما شکل ظاهری آن آسیب می بیند و از زیبایی های آن می کاهد. وقتی بتوان با هزینه چند هزار و یا چند صد هزار تومانی جلوی ضرر چند ملیونی را گرفت پس منطقی است که برای گوشی خود یک کاور مناسب تهیه کنید. علاوه بر محافظت از قطعات حساس موبایل بحث زیبایی آن نیز مطرح است که ممکن است با هربار دیدن قسمت آسیب دیده خود را بابت سهل انگاری در خرید قاب مناسب سرزنش کنید.

تقسیم بندی قاب های موبایل از لحاظ جنس

امروزه قاب و کاور گوشی های هوشمند را با استفاده از مواد مختلفی می سازند که هر کدام مزایا و معایبی دارد. در ادامه به بررسی انواع قاب گوشی های هوشمند بر اساس جنس می پردازیم.

قاب پارچه ای (textile case)

اولین دسته، قاب های پارچه ای هستند. این قاب ها بسیار پرطرفدار بوده و تقریبا برای تمام مدل های گوشی های مختلفی چون سامسونگ و گوشی های اپل آیفون وجود دارد. قاب های پارچه ای به سبب طرح ها و رنگ بندی های متنوع و گوناگونی که دارند بسیار محبوب هستند. زیبایی منحصر بفردی که به گوشی اضافه می کنند و استایل جذابی که دارند باعث می شود هر کسی شیفته آن ها شود. علاوه بر این این قاب ها در حد قابل قبولی از گوشی شما محافظت کرده و پشت گوشی را در برابر هرگونه خط و خش احتمالی حفظ می کنند. همچنین برخی از مدل های آن ها لبه های کناری و نیز دوربین پشتی و کلیدهای صدا و پاور گوشی را نیز از هرگونه آسیبی مصون نگه می دارند. البته این قاب ها چندان گوشی شما را در برابر سقوط از ارتفاع بلند حفظ نمی کنند. از دیگر نکات منفی این قاب این است که پس از مدتی کثیف می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند. به مایعات و لکه های چرب حساس بوده و به آسانی پاک نمی شوند.

قاب پلاستیکی (plastic case)

قاب های پلاستیکی را شاید بتوان محبوب ترین و پرکاربردترین کاورهای تولید شده برای گوشی های هوشمند دانست. پلاستیک ها بخاطر ویژگی های ساختاری مناسبی مانند قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری بالایی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در قابلیت حکاکی و برش به وسیله دستگاه های لیزری را دارند. این ویژگی ها سبب شده است که قاب های تولید شده از این ماده بسیار خوب و باکیفیت باشند. تولید این کاورها در طرح ها و رنگ های متنوع تمام سلیقه های کاربران را پوشش می دهد. چون پلاستیک ماده ای تقریبا ارزان قیمت است قاب های ساخته شده از آن نیز اغلب قیمت بسیار پایینی دارند. با این وجود کاورهای پلاستیکی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و گوشی را در برابر صدمات مختلفی نظیر ساییدگی، خط و خش های ناشی از به زمین افتادن موبایل، ترک برداشتن و حتی و شکستن محافظت می کنند. از دیگر ویژگی های مثبت قاب های پلاستیکی ویژگی خوش دست بودن آن ها است که ویژگی مهمی به شمار می رود. ویژگی خوش دست بودن به کاربر این امکان را می دهد که موقع در دست گرفتن گوشی هوشمند احساس راحتی کرده و با آن به  خوبی کار کند. علاوه بر این کاورهای ساخته شده از پلاستیک نسبت به کاورهای پارچه ای دیرتر کثیف می شوند و در برابر انواع آلودگی ها مقاوم اند. درمجموع کاورهای پلاستیکی ارزان ترین، مقاوم ترین، متنوع ترین و پرکاربردترین کاورهای مناسب برای موبایل هستند که انواع مختلفی دارند. از معروفترین نوع قاب های پلاستیکی می توان به «پلی کربنات» و «پلی اورتان» اشاره کرد. در زیر به معرفی هر یک از آن ها پرداخته ایم.

قاب های پلاستیکی پلی کربنات (Polycarbonate)

پلی کربنات ها در خانواده ی پلیمرهای «ترموپلاستیک» قرار دارند. از این پلیمرها در صنایع مختلفی استفاده می شود.  به عنوان مثال بخاطر مقاومت بالا و قالب پذیری مناسبی که دارند در صنعت خودرو برای ساخت سپر، ساخت داشبورد خودرو و همچنین برای تزیین داخلی ماشین ها بکار می روند. در صنایع بهداشتی و پزشکی نیز در ساخت بطری های شفافی برای بسته بندی کردن مواد دارویی و نیز انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این در صنعت موبایل در ساخت انواع کیف ها و کاور های موبایل کاربرد دارند. چون پلی کربنات یک پلاستیک سخت به شمار می رود قاب های ساخته شده از آن هم مقاومت و سختی بسیار بالایی در موقع افتادن از ارتفاع های بالا دارند. بررسی ها نشان داده است کاورهای ساخته شده از پلی کربن  گوشی ها را در برابر سقوط از بلندی تا ارتفاع 6 متر را حفظ می کند. این کاورها با وجود مقاومت بالایی که دارند اما وزنشان کم است. تنها ایرادات این محافظ ها، تغییر رنگ آن ها پس از مدتی استفاده و قرار گرفتن در زیر نور آفتاب است. همچنین این قاب ها حجم بزرگی دارند و چندان از ظرافت بالایی برخوردار نیستند که باعث می شود کاورهای زیبا و شیکی بنظر نرسند.

قاب های پلاستیکی پلی اورتان (Polyurethane)

پلی اورتان (PU) یک فوم با وزن بسیار پایین است و بخاطر بسته بودن منافذ آن، به عنوان یک عایق حرارتی استفاده می شود. از پلی اورتان ها بدلیل مقاومت بالا در برابر فشار و نیز بدلیل عدم رشد باکتری ها در موارد بسیاری مانند ساخت و تولید انواع قاب ها و کاورهای محافظ گوشی ها بکار می روند. قابلیت فرم دهی بالای این مواد و همچنین قیمت پایین آن باعث شده تا برای تولید قاب گوشی ها مناسب باشند. این قاب های مقرون به صرفه اغلب به دو صورت نرم و سخت تولید می شوند. قاب های پلی اورتان می تواند برای دوست داران محیط زیست یک انتخاب عالی باشد؛ چرا که این قاب ها قابلیت بازیافت شدن دارند. همانطور که اشاره شد کاورهای ساخته شده از پلی اورتان بسیار شکل پذیر بوده و قابل فرم دهی هستند. این ویژگی موجب شده است تا این کاورها در انواع و اقسام طرح ها و مدل های مختلف تولید شوند. همچنین این ویژگی در کنار وزن پایین آنها باعث خوش دست شدن این قاب ها هم شده است. کاورهای پلی اورتان به آسانی در دست قرار می گیرند و راحت می توان آنها را حمل کرد و یا در جیب شلوار قرار داد. اما اگر فقط راحتی برایتان ملاک نیست و دنبال قابی مقاوم هستید، این گزینه چندان مطلوب نیست. زیرا این قاب ها عمر پایینی داشته و شکننده اند. علاوه بر این قاب های ساخته شده از پلی اورتان بوی خاص (مشابه بوی مواد پلاستیکی) می دهند که ممکن است برای همه خوشایند نباشد.

قاب های سیلیکونی  (Silicone case)

سیلیکون (که یکی از مهم ترین عناصر در ساخت تجهیزات الکترونیکی به شمار می رود) به سبب ویژگی هایی که دارد در تولید محافظ های گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. سیلیکون یک ماده ی ژل مانند است که بخاطر انعطاف بالایی که دارد بطور کامل روی بدنه ی موبایل فیکس شده و شکل و حالت اصلی آن را حفظ می کند. از قابلیت های این کاورها می توان به نرم و خوش دست بودن و همچنین ویژگی ضد تعریق آنها اشاره کرد که موجب می شود گوشی در دست خیلی خوب قرار بگیرد و سُر نخورد. قاب های سیلیکونی ضخیم تر به سبب نرم و ژله ای بودن استحکام بالایی دارند و گوشی را در برابر آسیب هایی مانند افتادن از ارتفاع بلند محافظت می کنند. همچنین قیمت نه چندان بالای آن ها از دیگر مزایای قاب های سیلیکونی است. اغلب این دست کاورها در طرح های اسپورت و فانتزی و در رنگ بندی های متنوعی چون سبز، آبی، قرمز زرد و... و همچنین در رنگ های سنگین تری نظیر سرمه ای، طوسی و مشکی تولید می شوند که تمام سلایق همه ی مشتریان را در بر بگیرد. البته قاب های مذکور خالی از اشکال نیستند و برخی ایراداتی دارند. علاوه بر این، مانند قاب های پارچه ای در برابر آلودگی و کثیفی مقاوم نبوده و در صورت کثیف شدن به سادگی تمیز نمی شوند.

قاب چرمی (leather case)

اگر از آن دسته از افراد طرفدار طرح های کلاسیک و اولدفشن هستید، قاب های چرمی توصیه ما به شما است. کاورهای چرمی جذابیت و زیبایی خاص و ویژه ای دارند و مانند سایر محصولات ساخته شده از چرم مثل کت های چرمی، هرچه بیشتر استفاده شوند بر زیبایی آن ها افزوده شده و حالت کلاسیک تری پیدا می کنند. این قاب ها بسیار بادوام هستند و تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید. از طرف دیگر بخاطر گیردار بودن قاب های مذکور به آسانی از دست سُر نمی خورند و بخاطر خوش دست بودن به راحتی روی دست های کاربر قرار می گیرند. تصور غالب مردم این است که قاب های چرمی در برابر آب مقاوم نبوده و زود خراب می شوند. اما واقعیت این چنین نیست و این محافظ ها در برابر آب و خیس شدن کیفیتشان ثابت مانده و افت نمی کند. هرچند بهتر این است که کاورهای چرم را از هرگونه خیس شدن و رطوبت دور نگه  دارید اما درکل هیچ مشکلی در این باره نخواهید داشت.

 قاب چوبی (wooden case)

همانند کاورهای چرمی، این کاورها هم در رده محافظ های کلاسیک قرار می گیرند که جذابیت خاصی دارند. کاور های چوبی هم از چوب های طبیعی و هم از چوب های مصنوعی تولید می شوند. البته بخاطر مشکلات زیست محیطی استفاده از چوب های طبیعی توصیه نمی شود. اکثر قاب های چوبی موجود در بازار هم از چوب های مصنوعی ساخته شده اند. کاورهای ساخته شده از چوب مصنوعی علاوه  بر کمک به محیط زیست و حفظ درختان، بدلیل وزن پایین و کیفیت ساخت بالایی که دارند بسیار مناسب تر هستند. از سوی دیگر قابلیت طرح و شکل پذیری این نوع از چوب ها سبب شده است که قاب های مدنظر در انواع رنگ ها و شکل های مختلف تولید و عرضه شوند. افزون بر آن این قاب ها بسیار خوش دست هستند و انواع لکه ها و چربی ها روی آن ها اثر نداشته و کثیف نمی شوند. همچنین قاب های چوبی (طبیعی و مصنوعی) به سبب حرارت دیدن در زمان تولید، مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکنندگی دارند.

قاب فیبر کربن (carbon fiber)

قاب گوشی فیبر کربن قابی است که به صورت حرفه ای ساخته شده و بسیار بادوام است. این قاب امنیت بالایی دارد و کاملا محافظت از گوشی را تضمین می کند. در این قاب ها از فیبر کربن استفاده می شود که استایل خوبی به این قاب ها می دهد. یکی از طرح های پرطرفدار این قاب، رنگ مشکی آن است که بسیار خوش فرم بوده و برای جلوگیری از لغزش قاب درون دست بصورت گیر دار ساخته می شود. نوع دیگر این قاب ها، قاب ضد ضربه است که در آن از ترکیبات کربنی از جمله پلی کربنات استفاده می شود. قاب های دیگری همانند قاب های ضد ضربه نیلکین و قاب 360 درجه هم از پلی کربنات ساخته می شوند. از ویژگی های قاب های از جنس پلی کربنات، این است که به علت پوشش همه جانبه آن ها، امنیت بالاتری نسبت به سایر قاب ها دارند.

قاب ترکیبی (ساخته شده از ترکیب چند ماده)

یکی از پرطرفدارترین قاب های گوشی، قاب هایی هستند که از مواد ترکیبی ساخته می شوند. طراحی بعضی از این قاب ها به این صورت است که پشت گوشی از جنس فیبر کربن و لبه  های آن از TPU ساخته شده است. این مواد امنیت بالایی دارند و ضربات را به خوبی دفع می کنند و به این طریق از گوشی محافظت می نمایند. ترکیبات دیگری از جمله چرم مصنوعی ، پلی کربنات و یا سیلیکون هم در طراحی قاب های گوشی دیده می شود. این قاب ها با طراحی خاصی ، رنگ های ترکیبی و استایل های گوناگونی که دارند در بین قاب های گوشی بسیار پرطرفدار هستند. نوع دیگر قاب ها، قاب هایی از جنس آلومینیوم، پلاستیک، کریستال و … هستند که امروزه این قاب ها طرفدار زیادی ندارد و بیشتر از طرح های سیلیکونی و پلی کربنات استفاده می شود. یکی دیگر از قاب های پرطرفدار، قاب های 360 درجه است که امروزه در بین کاربران بسیار محبوب شده است. این قاب ها علاوه بر پوشش تمامی قسمت های گوشی و بدنه، صفحه نمایش را نیز به خوبی پوشش می دهد.

بامپر گوشی

نوع دیگری از قاب های گوشی، قاب بامپر است که آن ها را محافظ دور گوشی هم می نامند. طراحی این قاب به گونه ای است که تمام اطراف گوشی را پوشش می دهد. قاب بامپر تنها روی لبه های گوشی نصب می شود و استایل و طراحی گوشی را حفظ می کند. جنس قاب بامپر معمولا از ترکیبات کربنی است. این قاب اطراف  گوشی را به خوبی پوشش می دهد و با بدنه ی گوشی چفت می شود. حساس ترین قسمت گوشی صفحه نمایش آن است که برای محافظت از آن از گلس محافظ صفحه نمایش استفاده می شود اما  لبه های گوشی بیشتر از هر جای دیگری در معرض خطر هستند و سریع آسیب می بیند. طراحی قاب پامپر به گونه ای است که تنها اطراف گوشی را پوشش می هد و ضخامت کمی دارد. در نتیجه به جای استفاده از قاب های مختلف برای محافظت از دور گوشی می توان از این قاب استفاده کرد و طرح و استایل گوشی را نیز حفظ کرد.

کاور کتابی

کاور کتابی نوعی قاب محافظ گوشی است که هم از بدنه گوشی محافظت می کند و هم یک پوشش جانبی محافظ دارد که روی صفحه نمایش قرار می گیرد و از آن محافظت میکند و از هرگونه آسیب به صفحه گوشی جلوگیری می کند. این قاب که در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است، یک نمونه مناسب برای حفظ امنیت گوشی های همراه است. همچنین این کیف ها با نام کیف آسانسوری یا کیف لپ تاپی شناخته می شود.

کاور هوشمند

کاور هوشمند یک نمونه قاب گوشی هیجان انگیز است که قابلیت های هوشمند دارد. این قاب، بدنه گوشی و صفحه نمایش آن را پوشش می دهد و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می کند. از قابلیت های این کاور صفحه نمایش اختصاصی آن است. سه نوع صفحه نمایش Ice View، Clear View و LED View برای قاب گوشی هوشمند موجود است. اکنون به بررسی قابلیت های صفحه نمایش این قاب گوشی می پردازیم: یکی از قابلیت های صفحه نمایش قاب هوشمند، نمایش ساعت و تاریخ، اعلانات پیام ها و تماس ها و همچنین اطلاعات موزیک پخش شونده است. این قاب طراحی ایمنی دارد که هم صفحه و هم بدنه گوشی را پوشش می دهد که حتی درصورت وارد شدن ضربه به گوشی، از آن محافظت می کند و از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. همچنین به علت نمایش اعلانات روی صفحه قاب گوشی، نیازی برای جدا کردن کاور، برای استفاده از تلفن همراه نیست. علاوه بر آن می توان از این کاور به عنوان کیف استفاده کرد که هم استفاده از آن راحت است و هم طراحی و استایل بسیار مناسبی دارد.

قاب های گوشی هوشمند با قابلیت های خاص

نوع خاصی از قاب های گوشی در بازار موجود است که هرکدام کارایی خاصی دارند و برای هدف معینی طراحی شده اند. این قاب ها برای تعداد محدودی گوشی  همراه تولید وعرضه می شوند. گوشی آیفون و برخی گوشی های معروف سامسونگ که کاربران بیشتری دارند چنین قاب هایی دارند. برای مثال یک نوع قاب گوشی در بازار موجود است که دارای پایه هستند و می توان از آن ها برای استفاده گوشی در حالت ایستاده بصورت عمودی و زاویه دار استفاده کرد که این قابلیت مناسب برای تماشای راحت تر فیلم است. نوع دیگر قاب های Moment Photo است که این قاب ها برای محافظت از لنز دوربین گوشی طراحی شده اند. این قاب مخصوص بر روی لنز دوربین قرار می گیرد و از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. نوع دیگری از قاب ها وجود دارد که طراحی آن ها به  صورتی است که یک کیف جانبی در آن قرار داده شده است که می توان کارت ها و یا هندزفری را داخل آن قرار داد. کاربران این قاب ها می توانند با خرید این قاب ها علاوه بر حفظ امنیت گوشی همراه خود، این امکاناتی را نیز به گوشی همراه خود اضافه کنند.

قاب های دیگری هم در بازار وجود دارد که ممکن است استفاده از برخی از آن ها راحت نباشد یا این که سنگین بوده و به وزن گوشی همراه اضافه کنند که به همین دلیل کارایی خوبی ندارند. قاب پاور بانک نمونه ای از این قاب ها است. امروزه قاب پاور بانک ها در دنیا معروف شده اند و استفاده از آن ها بیش تر شده است. در درون این قاب ها یک پاور بانک اضافی وجود دارد که در صورت نیاز می توان از آن به عنوان باتری ذخیره استفاده کرد. اما این باتری یک ایرادی را به این قاب ها وارد کرده است.  به دلیل وجود باتری در این قاب ها، حجم و وزن آن افزایش یافته است. به همین دلیل استفاده از این قاب ها سخت تر شده است و کاربران زیادی ندارد. البته قاب پاور بانک گران قیمت بوده و فقط برای گوشی های معروف در بازار وجود دارد.

 نمونه دیگر، قاب های ضد آب هستند. قاب های ضد آب، کیسه هایی هستند که گوشی همراه درون آن ها قرار می گیرد. با بسته شدن کیسه، آب نمی تواند به درون آن نفوذ  کند و می توان با استفاده از این کیسه، گوشی همراه را در محیط های مرطوب و خیس هم استفاده کرد. با وجود قابلیت های مناسبی که این قاب ها دارند اما عیب هایی نیز دارد. برای مثال در گوشی های همراهی که تاچ صفحه آن ها ضعیف است، با قرار گرفتن گوشی درون این قاب، گوشی همراه کارکرد خوبی نخواهد داشت و نمی توان از آن استفاده کرد. از دیگر عیب های این قاب این است که، این کیسه ها باعث کاهش صدای دستگاه می شوند. همچنین از لحاظ ظاهری این قاب ها، مناسب نیستند.

برخی شرکت ها و سایت هایی هم وجود دارند که ، عکس و طرح دلخواه مشتری را در پشت قاب های گوشی همراه چاپ می کنند. این شرکت ها با استفاده از دستگاه های مخصوصی که در اختیار دارند می توانند هر طرح و عکسی را روی قاب های گوشی همراه چاپ کنند. اما این قاب ها گران قیمت تر از سایر قاب های معمولی هستند و به علت استفاده از قاب های ژله ای برای ایجاد طرح روی آن ها، امنیت کمتری نسبت به سایر قاب ها دارند.

طرح و رنگ قاب گوشی

قاب های گوشی همراه در طرح و رنگ های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد. برخی از قاب ها به علت زیبایی و طراحی مناسبی که دارند کاربران بیشتری دارند. اگر چه ممکن است این قاب ها ایمنی خوبی نداشته باشند و نتوانند از گوشی همراه به خوبی محافظت کنند. برخی کاربران نیز رنگ قاب گوشی خود را متناسب با لباس خود انتخاب می کنند و در مناسبت های مختلف از قاب گوشی مخصوصی استفاده می کنند. قاب های سیلیکونی یا قاب های فانتزی از جمله قاب هایی هستند که طراحی جذاب و تنوع رنگ بیشتری دارند همچنین برخی از آن ها مقاوم و با کیفیت نیز هستند. قاب های گوشی چرمی نیز برای استفاده با لباس مجلسی و کلاسیک مناسب است.

در خرید قاب گوشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در خرید قاب های گوشی همراه برای انتخاب بهترین قاب با کارایی مناسب، لازم است که چند نکته را در نظر گرفت و از برخی جهات به خوبی آن ها را ارزیابی کرد. باید کیفیت قاب گوشی در انتخاب آن در اولویت قرار بگیرد و قبل از هرچیزی به بررسی کیفیت قاب پرداخت. زیرا بعضی مواقع ممکن است که قاب گوشی سبب داغ شدن گوشی شود. در نتیجه بررسی کیفیت گوشی اهمیت بسیار زیادی در انتخاب آن دارد. باید در نظر داشت که هیچگاه قیمت قاب گوشی نمی تواند معیاری برای تشخیص کیفیت آن باشد. یعنی هر چیز ارزان  قیمتی بی کیفیت نیست و هر چیز گران قیمتی باکیفیت نیست. باید به جای قیمت قاب، ویژگی ها و قابلیت های قاب را بررسی کرد. قاب حتما باید مناسب گوشی همراه باشد. بعضی از قاب های گوشی، ظاهر یکسانی دارند اما از نظر کیفیت متفاوت هستند. بنابراین ممکن است به جای قاب اصلی گوشی به فروش برسند، پس لازم است قبل از هر چیز اطمینان حاصل کنید که این قاب مختص گوشی همراه است.

قاب گوشی همراه به هیچ وجه نباید جلوی دوربین، دکمه ها و پورت های گوشی را بگیرد. این مشکلات از جمله مشکلات قاب های بی کیفیت است. با این قاب ها کار کردن با گوشی سخت تر می شود و نمی توان به راحتی از آن ها استفاده کرد.    

در صورت شارژ گوشی همراه با وایرلس لازم است که کیفیت قاب گوشی به خوبی بررسی شود. زیرا قاب های فلزی و یا قاب های بی کیفیتی که در بازار وجود دارند، به علت استفاده از مواد بی کیفیت که در ساخت این محصولات، عملکرد شارژر وایرلس را مختل می کنند و به گوشی همراه آسیب می رسانند.

خرید اینترنتی کاور و قاب گوشی

برای انتخاب قاب گوشی همراه باید با توجه به ویژگی های گوشی و نیاز آن، بهترین قاب را انتخاب کرد. در خرید اینترنتی قاب گوشی همراه لازم است چند نکته درباره فروشگاه درنظر گرفته شود. تنوع محصولات، پشتیبانی آنلاین دائم و کارآمد، به روز بودن، قابل اعتماد بودن، ارسال سریع به سراسر کشور، سادگی سایت و امکان پیدا کردن قاب های دلخواه از ویژگی های مهم فروشگاه های معتبر قاب و کاور گوشی است. اگر به دنبال بهترین فروشگاه برای خرید کاور و قاب گوشی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه سی و سه پل است؛ فروشگاه سی و سه پل تمامی ویژگی های ذکر شده درباره خرید مطمئن اینترنتی را داراست و قاب و گارد گوشی موردن نظر شما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پیگیری سفارش

حساب کاربری

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم