مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
آخرین نظرات
بدون نظر
جستجو در وبلاگ

ویدیو: بازگشایی درب شیائومی ردمی نوت 9 / Redmi Note 9

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش
دوست داشتن0

ردمی نوت 9 (Redmi Note 9) نام یکی از گوشی های پرفروش و قوی شیائومی است که در سال 2020 وارد بازار شد. این گوشی از یک نمایشگر 6.53 اینچی لمسی خازنی IPS LCD با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ که توسط کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می شود، بهره می برد.

ردمی نوت 9 (Redmi Note 9) نام یکی از گوشی های پرفروش و قوی شیائومی است که در سال 2020 وارد بازار شد. این گوشی از یک نمایشگر 6.53 اینچی لمسی خازنی IPS LCD با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ که توسط کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می شود، بهره می برد. صفحه نمایش این گوشی توانایی نمایش محتویات با رزولوشن 2340x1080 و 395 پیکسل بر اینچ را دارد. قلب تپنده این گوشی پردازنده 8 هسته ای مدیاتک Helio G85 و پردازنده گرافیکی آن Mali-G52 MC2 است.

ردمی نوت 9 با حافظه داخلی متفاوتی عرضه شده است. نسخه 64 گیگابایت با 3 یا 4 گیگابایت رم و نسخه 128 گیگابایت با 4 و 6 گیگابایت رم تولید شده است. همچنین دوربین چندگانه آن با سنسورهای 48 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل و دو سنسور 2 مگاپیکسلی، این گوشی را به یکی از قدرتمندترین گوشی ها در زمینه عکاسی و فیلم برداری تبدیل کرده است. دوربین سلفی آن مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080 پیکسل و 30 فریم بر ثانیه است. همچنین بلوتوث نسخه 5.0 و پورت USB C ورژن 2.0 با قابلیت OTG بر روی این گوشی جا خوش کرده اند.

مجموعه سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت و قطب نما از سنسورهای به کار رفته در ردمی نوت 9 هستند. منبع تغذیه این گوشی یک باتری لیتیوم-پلیمر غیر قابل تعویض توسط کاربر و با ظرفیت 5020 میلی آمپر بوده و از شارژر 18 واتی شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. قدرت این گوشی با سیستم عامل اندرود پای با ورژن 10 از شرکت گوگل و رابط کاربری MIUI 12 کامل تر می شود.

حال اگر با خواندن مشخصات این گوشی جذاب وسوسه شده اید، با ما همراه باشید تا این گوشی را باهم کالبد شکافی کنیم:

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

فهرست

پیگیری سفارش

حساب کاربری

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم