مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
جستجوی پیشرفته

انتخاب برند گوشی

صرف نظر کردن از این مرحله

انتخاب مدل گوشی

تگ ردیاب بلوتوثی iTracing

نام تجاری:
امتیاز مشتریان: ثبت نظر یا سوال خود!
مرجع:
SN-1682
ناموجود
موجود شد با پیامک خبرم کن

تگ هوشمند اشیا گمشده

با کمک تگ بلوتوثی هوشمند iTracing دیگر دسته کلید خود ، کیف خود و یا حتی کودک خود را گم نخواهید کرد. فقط کافی است این تگ را به گوشی خود معرفی کرده و تگ را به سر کلیدی خود ، کیف خود و یا به هر وسیله ای که نگران گم کردن یا فراموش کردن آن هستید متصل کنید.

تگ هوشمند iTracing گجت جدیدی است که به موبایل های هوشمند اندرویدی و همچنین گوشی های آیفون قابل اتصال است. برای اتصال این دستگاه به تلفن همراه باید نرم افزار iTracing را دانلود کنید. این تگ مانند سر کلیدی بوده و آن را می توان به هر وسیله ای که نگران گم کردن آن هستید متصل کنید. کارکرد این تگ بدین صورت است که به گوشی موبایل متصل شده و در صورتی که بیش از 10 متر از تلفن همراه فاصله بگیرد هم تگ هوشمند و هم تلفن همراه شما شروع به آلارم زدن می کند و در صورتی که جی پی اس گوشی شما فعال باشد محل جدایی تگ و گوشی ( محل گم شدن تگ) در نقشه نرم افزار ثبت شده و شما می توانید به راحتی تگ را از روی نقشه پیدا کنید. 

تگ هوشمند بلوتوثی ویژگی های منحصر به فردی دارد و به جز ردیاب می توان از آن استفاده های دیگری نیز کرد:

* استفاده به عنوان شاتر بلوتوث ، فقط کافی است در قسمت دوربین وارد شوید و دکمه روی تگ را بفشارید.

* قابلیت ثبت مکان ، با استفاده از این تگ می توانید در هر لحظه در هر مکانی که هستید فقط با فشردن دکمه روی تگ آن موقعیت را در نرم افزار خود تگ در گوشی ذخیره کنید.

* استفاده از تگ برای ضبط صدا از راه دور ، در نرم افزار تگ یک گزینه وجود دارد که در صورت فعال کردن این گزینه زمانی که دوبار پشت سر هم دکمه روی تگ را فشار دهید تلفن همراه شما شروع به ضبط صدا کرده و با دوباره فشردن کلید ضبط صدا متوقف می شود.

برای استفاده از این تگ همان طور که گفته شد باید نرم افزار iTracing را دانلود کرده ، سپس بلوتوث گوشی خود را روشن کنید ، بعد از آن با نگه داشتن دکمه روی تگ به مدت چند ثانیه ( تا زمانی که صدای بیپ شنیده شود) تگ را روشن کنید ، سپس وارد نرم افزار شده و در جستجوی آن تگ را یافته و به آن متصل شوید .

همچنین اپلیکیشن مخصوص این گجت دارای قابلیت پسوورد گذاری اختصاصی می باشد.

سایر محصولات موجود در شاخه متفرقه لوازم جانبی و قطعات موبایل
ناموجود
رینگ  لایت مدل RL18مناسب برای عکاسی پرتره،تبلیغات و مدلینگدارای 2 دیمر تنظیم درجه نور و رنگ نوردارای نمایشگر جهت نمایش تنظیماتقابلیت استفاده از باتری و برق مستقیم3 عدد هولدر (گیره) موبایل انعطاف پذیرسه پایه فلزی...
ناموجود
رینگ  لایت مدل RL-21مناسب برای عکاسی پرتره،تبلیغات و مدلینگدارای 2 دیمر تنظیم درجه نور و رنگ نوردارای نمایشگر جهت نمایش تنظیماتقابلیت استفاده از باتری و برق مستقیم3 عدد هولدر (گیره) موبایل انعطاف پذیرسه پایه فلزی...
ناموجود
رینگ  لایت مدل LJJ-36مناسب برای عکاسی پرتره، تبلیغات و مدلینگمجهز به ال ای دی های RGB با قابلیت تابش طیف های رنگیدارای دکمه خاموش و روشن به همراه تنظیم نوردارای دکمه RGB برای استفاده از حالت رنگیقابلیت تنظیم در حالت...
جزئیات محصول
SN-1682

مشخصات

برند
iTracing
محصول
Smart Bluetooth Tag
ابعاد
52x31x11 میلیمتر
وزن
9 گرم
بلوتوث
V 4.0
باتری
CR2032 Li Coin
ظرفیت باتری
200 میلی آمپر
توضیحات باتری
قابلیت تعویض توسط کاربر - طول عمر 6 ماهه
نوع رابط
بلوتوث
رنگ بندی
سفید - مشکی - صورتی - سبز
اقلام همراه دستگاه
دفترچه راهنما

فهرست

پیگیری سفارش

حساب کاربری

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم